Recenze (298)
Renfield (2023)
Nic cage v plné síle. Skvělá komedie na jedno podávání. Čekal jsem totální blbost ale dost jsem se u toho i nasmál. Jsem rád že to překvapilo.
Berserk - Season 1 (2016) (série)
Je to berserk. Konečně conviction ark. Nebudu jsi stěžovat jsem rád že tohle existuje
Berserk - Júkai: Kakurijo (2017) (epizoda)
Opět, super. Někdy to je naprosto great jako opening fight, ale zbytek kdy se toho moc neděje je pěkně odflaknutý. Někdy je gutsuv 3d model ok a Někdy vypadá fakt strašně. Bože kéž by to bylo 2d anime a nepoužívali by tyhle strašný blender modely.
Berserk - Džúki no mori (2017) (epizoda)
Špatný pacing, občas příšerná ps2 animace ale celkově dobře podána epizoda. Když tohle přehlednu tak za 4*. Ale berserk si zasloužil víc
Star Trek: Picard - The Bounty (2023) (epizoda)
Jo je to fan servis ale tohle všichni chtěli a je to cool.
Star Trek: Picard - No Win Scenario (2023) (epizoda)
Jsem brečel.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Tohle je perfektní film pro fanouška ff7. Pro člověka co nehrál to asi bude podprůměrné a to hlavně protože nebude mít vytvořený vztah k postavám.
Star Trek: Picard - Farewell (2022) (epizoda)
Nedivim se že se všechno posralo, když to má na hlidačku wesley crusher hahaha
Star Trek: Picard - Season 2 (2022) (série)
Musím to okomentovat, nedá mě to. Je to totální blbost ale nostalgie je silná. Premisa 2 série je asi jako bonus epizoda v mirror universe. Bezvýznamná. Ale už jen to že jean luc je back to za tu dávku endorfinů stojí. První série byla dle mě silnější. No co i tak jsem rád že tohle existuje
Star Trek VI: Neobjevená země (1991)
Perfektní zakončení pro fanouška TOS