Recenze (20)
Jaromír Soukup LIVE (2018) (pořad)
Co si budeme povídat, pan Soukup má když to slušně řeknu nasráno v hlavě.
To (2017)
jednu hvězdičku a to za efekty, kameru a osvětlení ...
Anthropoid (2016)
Ještě před zhlédnutím této válečné topovky jsem věděl, že toto je přesně můj styl. Pořád mi příjde, že kvalitních válečných filmů je málo, a proto by se tyto pecky měly objevovat na plátně častěji a nejen v kinech ale i ve školním vzdělávacím programu.
Zhasni a zemřeš (2016)
Divím se že to má tolik procent. Upřímně najít dnes kvalitní horor je nadlidský úkol. Ještě že tady máme Jamese Wana, který občas zazáří.
Osm hrozných (2015)
Prásk prásk prásk, jatka na zemi! Smekám klobouček pane Tarantino. Tenhle styl je přesně můj šálek čaje.
V písku - Příslib svobody (2015)
Velice pozoruhodný námět a vůbec veškeré provedení filmového snímku, které na mě velmi realisticky a emočně zapůsobilo. Touto prací Dánové ukázali, že i oni mají právo zasahovat do celosvětové kinematografie, jelikož tento projekt bezpochyby patří do horních příček filmového žebříčku.
Válečná generace (2013) (seriál)
Němečtí tvůrci tohoto velkolepého tří dílného válečného dramatu realisticky zobrazili jednak tehdejší dobu z pohledu nacistického německa, dále postupnou přeměnu lidí v bezcitné stvůry, které už neznají skoro žádné hranice. Dávám plný počet, poněvadž mi nic nechybělo a film jsem si bezpochyby užil.
V zajetí démonů (2013)
Jeden z nejděsivějších hororů co jsem kdy zatím viděl ... :) Good Job James Wan
Neřízená střela (2010)
Peckovní komedie, vtipy na úrovni, skvělé herecké obsazení.
Americký zločin (2007)
Sledovat tento film bylo i na mě docela silné kafe. Místama jsem jen vrtěl hlavou a přemýšlel, jak je vůbec možné, aby se na jednom místě ocitlo tolik bezcitných a neuvědomilých vrahů. Parádně natočené i zahrané, proto si ode mě tento film nic jiného, než plný počet nezaslouží.