Recenze (14)
WR - mystéria organismu (1971)
Sra*ka
Tenkrát ve snu: Cesta za posledním spaghetti westernem (2015) (TV film)
Některé filmy jsou zbytečné...
Čas beznaděje (2014)
Ta třetí hvězda je jen za Richarda
Pí a jeho život (2012)
Film, který se mi zase po dlouhé době naprosto trefil do vkusu. Příjemný, plný barev a zvířat, s minimální vizulizací násilí.
Smrtící Kung Fu 1 (2008) (TV film)
Marně vzpomínám, kdy jsem viděla větší blbost, než je tohle
Ženy sobě (2011)
Film mě příjemně překvapil. Výborná oddechovka...dlouho jsem se tak nenasmála
Sněhurka a lovec (2012)
Nenadchne, neurazí...
Vyprávěj (2009) (seriál)
Vyprávěj je vcelku originální. Ukazuje dobu, kterou někteří znají důvěrně, jiní vůbec. Tvůrci si dali záležet na tehdejších kostýmech, účesech, hudbě.Narozdíl od Ulic, Ordinací atd. je to alespoň o něčem.
Slavíci v kleci (2004)
Příjemný film, skvělý soundtrack
Nádherné bytosti (2013)
Nádherné bytosti jsou takový o trochu lepší remake Twilight ságy, jen s tím rozdílem, že tentokrát není "jiný" on, ale ona...