Recenze (62)
Dom Hemingway (2013)
Naprostej orchestr Juda Lawa. Smršť koksu,děvek,prachů a nadávek. Takhle má vypadat pravej film. Neustálá zábava. "Buší mě v hlavě, jako kdybych v ní měl diskotéku. Diskotéku, diskotéku v Manile plnou transvestitu a kvičících prasat."
Noc patří nám (2007)
Repete Temnejch Zákoutí .... akorát naruby. Opět Phoenix s Wahlbergem (bezpochyby jedny z nejlepsích výkonů) ... silně emotivní kriminálka s hořkým koncem.
NON-STOP (2014)
Klasická Neesonovka ... Napínavy jak kšandy, rozhodně stojí za návštěvu kina, vynornej nápad.
12 let v řetězech (2013)
Neskutecne emotivni film ... neohromil me ani tak Ejiofor v roli Solomona tak jako naprosto genialniho hajzla Michael Fassbneder .... zase nezklamal. Neni vidu ze to ma nominaci na Oscara
Vlk z Wall Street (2013)
Jednim dechem paráda. Tri hodiny se jen fetuje a píchá nebo v křečích otervíra Lamborghini Countach a to je zabava. Film tak kontroverzni az je to parada navic kdyz se tohle vsechno stalo.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Zábavná, dramaticka ba i vtipná podívaná, bohuzel s rostoucim poctem epizod a serii sla kvalita do hajzlu.
Přátelé (1994) (seriál)
Nejlepsi a nejuspesnejsi sitcom vsech dob.
Casino (1995)
Herecká symfonie De Nira a Pesciho pod taktovkou Scorseseho .... Pesci v roli dalsiho maniaka kteryho si zamilujete.
Mafiáni (1990)
Ukázkovej mafianskej film, s oblibou se na nej divam i po tísícatý-osmdestatý-šestý. De Niro + Pesci klasickej pár magorů. Díky ti Scorsese že nám točis takováhle filmy.
Santa je úchyl! (2003)
Naprosta senzace , jednou sem se tak citili takze "Santu" naproto chapu, zadnej film neumi dat do 80 minut tolik nechutnosti ze zivota a nenavisi ke vsemu jako Santa je Uchyl. 5 *****