Recenze (154)
Obecná škola (1991)
Odpočinkový film pojednávající o prvních poválečných letech... :)
Pupendo (2003)
Příjemná česká komedie o životě osmdesátých let... :-)
Medvídek (2007)
Odpočinkový film na neintelektuální období.
Občanský průkaz (2010)
Příjemný film o tom, jaká byla léta normalizace. Tvrdá, ale člověk si užil i srandu.
O rodičích a dětech (2007)
Příjemné, svěží, odpočinkové. Vynikající duo Novotný - Somr.
Nuda v Brně (2003)
Příjemný film, zejména díky skvělému příběhu.
Non Plus Ultras (2004)
Zákulisí fotbalového prostředí se skvělým hereckým podáním.
Kouř (1990)
Absurdně zajímavé.
Kameňák 3 (2005)
Trapnost nad trapnost.
Kameňák 2 (2004)
To samé, jako předchozí díl.