Recenze (53)
Tropická bouře (2008)
Hustý jak se to hodnocení mění včera před promítnutím na nově 70% a teď 66%, no nicméně u mě to má 4* páč je to super film s dobrým humorem.
Good Time Max (2007)
Právem je to Jamesův film a film, který je dobrý. Škoda jen, že není moc známej a nemá českej dabing ): .
Královna ročníku (2007)
3* za Johna Schneidera, výborného country zpěváka a samozřejmě herce.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Naprosto jedinečný film s výborným humorem.
Dnes zemřeš! (2005)
Patří mezi ty lepší filmy Stevna. Je fakt dobrej dalo se dokoukat, konec trochu divnej, ale i tak shlídl bych to i 2x-3x.
Doom (2005)
Váhal jsem mezi 3 a 4 hvězdičkami, zvítězilo hodnocení na třech, pak jsem si totiž uvědomil, že celé to tam držel Dwayne, bez něho by to bylo hodně špatný.
Kráčející skála (2004)
Začínám zjišťovat že The Rock se mi líbí čím dál víc. Možná je to tím, že v reálném životě nikdo nic takového neudělá a to je škoda. Jasných 5*.
Spiderman: The Peril of Doc Ock (2004)
supr lego filmy mám rád je tam ukázaná tvořivost člověka a fantazie. Přesně jak v tomto :) .
Ned Kelly (2003)
No jo Heath a Orlando a ještě k tomu dobrej film tak to je přece jasný hodnocení :)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Naprostá paráda. Lepší zážitek mezi filmy těžko najdete.