Recenze (53)
Tajný agent Jack T. (1997)
Tenhle je dobrej zařadil bych ho do asi TOP10? Jo to by šlo, správný lámání kostí a hlavně akce. Dobrej scénář a supr vyvrcholení. Chtěl jsem dát víc, ale zklamalo mě trochu, že to plynulo tak pomalu.
Skutečný zločin (1995)
Mě se to líbilo, bylo to dobrý fakt nečekanej zvrat klobouk dolů čekal jsem to úplně jinak. MASAKR.
Aljaška v plamenech (1994)
Jeden z fakt nejlepších Stevenových akčňáků a nadprůměrně dobrých akčňáků, dost akce a i děj celkem ujde. Je to fakt pecka. Kdo váhá zda-li shlédnout nebo ne, tak ať stáhne většina lidí co ho uráží už i v tomhle filmu mu závidí.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Kdo dal 4* tak neví co by mělo být v žebříčku jako první.
Walker Texas Ranger 3: Deadly Reunion (1994)
4* , protože by si pro mě Chuck došel a ukázal prostředníček, což znamená kolik sekund života mi zbývá. Ne teď fakt příjde mi to dobrý, Walker Texas Ranger seriál je výbornej a toto taky!
Přepadení v Pacifiku (1992)
Podle mě je to nejlepší film Stevna Seagala, samozřejmě má na kontě hodně dobrých, ale tady ten je fakt dobrej, mohlo ale být víc romantických scén s Erikou Eleniak. Ale i tak slušný!
Simpsonovi (1989) (seriál)
Luxusní, vždy a nikdy dost.
Discopříběh (1987)
Jo jo vždycky mě povzbudí a roztancuje, prostě best film nebo možná i best český filmový muzikál. Je to fakt paráda.
Aladinova lampa (1986)
Mě to nepřišlo zas tak špatný. Je to legrace. Je to sice ze slabších, ale jde to.
Špinavá dohoda (1986)
Bohužel fakt nudné, ale akce na konci nemá chybu.