Recenze (210)
Dannyho parťáci 2 (2004)
Prislo mi to o tridu lepsi nez jednicka =) ale zase to nebylo tak vtipny.... no, kazdej dil ma svoje =) ale je to dustojny nastupce, dyz uz nic inyho =)
Den poté (2004)
Tenhle film je plnej naprostejch nesmyslu a uprimne to pro me bylo velke zklamani a pekelna nuda... => bylo to moc dlouhy a lehce predvidatelny a proste fuj... no, dyby tohle nenatocili, nic by se nestalo =)
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Lepsi nez 1 ;) a to se povede malokteremu filmu. Vetsi legrace, min smutnych scen a hlavne - zadni lide. Mali lenochodi jsou naprosto bozi a Diego, i kdyz nema moc prostoru, je stale naprosto rulezni ;) no a supi, bozi vlezla pisen ;))) a to supatko naprosto uchvatny =)
Dobrodruzi z vesmíru (1986) (seriál)
Tak jsem zase videla par dilku a musim prehodnotit. Kouzlo se trochu vytratilo, uz nejsem mala a uz to nedavaji v Magionu (nebo kde to davali)...neni to spatne, ale na 5 hvezd uz to nedosahne...
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Zradlo =) Pokud nekdo cituje v beznem zivote Cimrmana, tak tohle dilko =) Kdo nevidel, prisel o hodne a mel by to napravit =)
Doktorka Quinnová (1993) (seriál)
Nemuzu za to, tenhle serial me naprosto dostal =) jsou herci, kteri maji skatulku : To je ten a ten z Doktorky Quinnove, a tim zustanou navzdy =) Mam slabost pro Briana, i kdyz byl obcas na prestlamu a Matt byl proste kus =D A Hank s Horacem byli naprosto bozi, takze mi serial doktorky - ochranitelky mi nepripadl az tak tuctovej=D
Doktor z hor (1992) (seriál)
Naaaahodou, obcas je to sranda =D a pan Konrad je proste klasika =D
Domino (2005)
Bylo to zvláštní, místy šokojící, místy úsměvné a v půlce kluci slibovali, že pokud to dopadne špatně, tak půjdou Keiru zachránit...já k tomu přidávám, že tenhle film na mě hodil dobrou depku....a vlastně si tak říkám, že to neskončilo vůbec dobře. Ale to už by bylo na spoiler...Ať tak či tak něco to na mě nechalo... (Ale hodně velké plus u mě mají za to, že tam nechají být psíka =) )
Dracula (1992)
Gary Oldman je tu naprosto dokonaly...takhle si predstavuju Drakulu! Bylo to mrazivy a vyborny zaroven. Ja vedela, proc se na to divam odpoledne =)))
Dr. House (2004) (seriál)
5 hvězd...a to nesnášim seriály z lékařského prostředí =))