Recenze (41)
Vražda na jachtě (2019)
naprosto zbytecny a nudny film bez napadu nebo prekvapeni.
6 underground: Tajné operace (2019)
Opravu dlouho jsem nevypnul film po 20ti minutach. Vizualni cast filmu byla zajimava... Ale to co se delo na obrazovce byl zbesily mix strihu, ktery zavanel epileptickych zachvatem, dialogu, ktere davaly smysl asi jako manual k japonskemu videu, a scenare, ktere psalo sestilete dite... skoda, napad nebyl uplne spatny.
Pád anděla (2019)
zbytecny film s relativne slusnym obsazenim a hereckymi vykony. neni normalni usinat u akcniho thrilleru ale tenhle to dokazal
Cizinec ve vlaku (2018)
pred 15ti lety jsem mel fobii kdykoliv jsem na letisti nebo v mrakodrapu zahledl nekoho podbneho bruuusovi W. Ted je to strach z toho ze omylem unesu manzelku, dceru nebo kohokoliv blizkeho liaaamovi. Uz sesty nebo sedmy film na stejne tema a ty zapornaci se proste nepouci! Zacatek a napad zajimavy, ale od poloviny film opravdu na hrane unosnosti a ten konec jsem potzpel se skripenim zubu. Prekvapive spatne...
Jason Bourne (2016)
naprosta tragedie.... nabuzen z predchozi trilogie vyrazime do kina. a tam cekal "vylet" do tri lokaci po 40ti minutach v evrope a USA sestihany do slusne akce po ktere ale na konci zustava pachut "o cem to vlastne bylo!?!"
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
pres dve hodiny akce a podivane.... a zabavy... s nekolika ale - teen-dzedaj bych jeste zkousl neb jsem tak zblbly z ukazek hangr games, labyrinu cesta kamsi a twajlajtu ze je to zrejme moderni smer. a v ramci genderove vyvazenosti - no proc ne alespon je to solidne zahrane. Ale novy support hrdina - velka prkena nevyrazna slapota vedle. chapu ze je potreba obsazovat mlade herce kvuli nataceni epizody15: silena unava za 40 let ale uprimne doufam ze v pristim dile prestoupi na temnou stranu sily a tim jeho epizodni role skonci. nejvetsi slabinou je ale absence vyrazne zaporne postavy - darth vader mel koule, holoskret a ti dva "fanatici" jako podpora - bohuzel. mega hvezda smrti na tom nic nezmenila. skoda.... 70% - z nostalgie 4*...
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
musim se omluvit tvurcum 50ti odstinu sedi. 75% (!?!).... toto kandiduje na nejstupidnejsi "velkofilm" poslednich 10ti let a popere se s takovymi velikany jako pearl harbor nebo 4ty dil pirani. navic jsem to utrpel v 3D. 1D by bohate stacilo...
Divoké historky (2014)
bakalarske historky s "koulema"..... a funguji skvele
Thor: Temný svět (2013)
v kine. vypnout mozek a jedeeem. pekna podivana s banalnim pribehem. 70%
Elysium (2013)
trikove velmi dobre zvladnuta nuda....