Recenze (31)
Můj král (2015)
Zůstala jsem překvapena, jak mě tento film dostal. To byla trochu jiná romantika, hodně reálná a přesně takhle to někdy v životě a ve vztahu je. Závěrečná scéna, jak ho sleduje, je nejvíc!
Smrtelné lži (2012)
Filmek se mi líbil moooc, to jsem opravdu nečekala! Od začátku do konce si dokázal udržet moji pozornost, nenudila jsem se! Richard se tam hodil perfektně!
Prezidentské volby (2012) (TV film)
I když konec a vítěz u tohoho filmu je jasně znám, je skvělé pozorovat, co se dělo před volbami " v zákulisí"! J. Moore - žena mnoha tváří - perfektní!
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Tak tohle se opravdu nepovedlo! Byla to jedna dlouhá nuda. Stále jsem doufala a čekala, kdy se začnu bavit, ale bohužel...Škoda, protože herecké obsazení bylo výborné a takhle to zmařit! Asi jsem od toho čekala víc....
Železná lady (2011)
Výborná M. Streep! jinak to byla velká nuda!!! pro mě obrovské zklamání!
Samec (2009)
Ze začátku filmek jen o tom jednom, ale po seznámení Nikkiho a Heather to nabere úplně jiný spád...A od té doby je to příjemné koukáníčko, které jsem ani nečekala! Moooc jsem věřila v jejich happy end....
Kazatel Kalašnikov (2011)
Plně souhlasím s komentem od =woodyho=. Skvělý filmek, krásná hudba a Butler mě do toho příjemně zapadl! Ráda jsem poznala příběh Sama Childerse a vše co bylo jeho součástí. Děkuji za pravdivou podívanou a Samovi držím pěsti!
Muži v černém 3 (2012)
Celkem příjemná podívaná a povedené hlášky. Konec se výborně vydařil! Další pokračování už ale nevymýšlet, nemusí to dopadnout dobře. 3x a dost!
Žena v černém (2012)
Velmi slabé, utahané, zdlouhavé... K hororu to má dost daleko. Stále jsem čekala, až se to trochu rozjede a začnu se bát - bohužel se tak nestalo. Radcliffe to vůbec nedokázal utáhnout sám.... Zklamání...
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Určitě nejlepší díl ze všech Pirátů!!! Excelentní Johny Depp a moooc jsem byla ráda za ženskou roli v podání Penélope Cruz - ta Keira byla taková nemastná neslaná...