Recenze (752)
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Ať tu má Sharon Pink profil!!! Seru na vas lidi. Sharon Pink je jednička a má super videa. Sledoval jsem to hlavně kvůli ní. A je mi u prdele Váš názor na mě. Sharon a jeji godzilli kozy jsou proste top!!!
MacGyver - Vlčí maska (1988) (epizoda)
Epizody s Daltonem jsou nejlepsi!!!
MacGyver - Špinavá hra (1988) (epizoda)
Co mají v téhle 3. sérii se zabíjením psů a zvířat obecně? Jinak skvělá epizoda a to hlavně díky Randallu Texu Cobbovi. Ten dokázal, že zvládne vice než hrát tupé nebo nahřvané obry. Zvládl postavu s těžším charakterem a dokonce se řeší i posttraumatický syndrom z války a jeho postava má vlastní příběh a minulost. Celkově se tahle epizoda vydařila. Jsem rád, že Thomas Rosales Jr tu měl i mluvenou roli. A, že nevíte kdo to je? Najděte si obličej a určitě jste s ním viděli hodně filmů. Jo je to ten chlapík co většinou umře jako první. U mě velice oblíbená epizoda!!!
MacGyver - Podivná trojice (1988) (epizoda)
Díly s Daltonem jsou ty nejlepší a moje nejoblíbenější!!!
Meg 2: Příkop (2023)
Jeste lepsi nez jednicka!!!
Vládkyně prstenů (2001)
Výborné, skvěle jsem se u toho bavil 😄
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Viděl v kině 6x. Víckrát jsem to nestihl. Nebudu se nijak obhajovat. A těm co se to nelibilo, však vy vite co mi můžete 😃
Na zdraví - Série 11 (1992) (série)
Je neuvěřitelné jak i 11. řada dokáže být tak skvělá a držet se tak vysoko a být vtipná a svižná jako první řada.
Na zdraví - Carla Loves Clavin (1991) (epizoda)
Vychytralý Cliff, jakmile jsem zjistil, co má v plánu moc jsem se těšil jak se Carla pomstí. A nezklamala.
Na zdraví - Where Nobody Knows Your Name (1990) (epizoda)
Zas a zase se můžu umlátit smíchy. Rebeca jede!!!