Recenze (157)
American Mary (2012)
Dosť divný a úchylný film, síce nie som na nechutnosti, ale toto ma napočudovanie dosť bavilo :D
Ona (2013)
Podivný hipsterský film s fúzatým ujom Joaquinom. A predsa dlho po vzhliadnutí stále čosi vo mne rezonuje...
Žena v černém (2012)
Dávno som sa necítila po horore tak hnusne :D
Need for Speed (2014)
Pre mňa príjemné prekvapenie, osviežujúca oddychovka so všetkým čo k tomu patrí.
P.S. Miluji Tě (2007)
Gerard - milujem ťa :D
Ájurvéda - umění bytí (2001)
Bolo by naozaj pekné, keby sa múdrosť starých vekov dostala do povedomia dnešného moderného človeka. Starí Indovia neboli blbí a máme sa od nich stále čo učiť, chce to len otvorenú myseľ, nielen brať slová pána Dochtora ako niečo neomylné. Mňa dokument presvedčil, aby som si o tomto systéme naštudovala viac informácií. Namaste.
Fantom opery (2004)
Milujem muzikály, pekné kostýmy a Gerarda Butlera. Hovorte si čo chcete, podľa mňa to malo gule :)
Temný rytíř (2008)
Vďaka triku s ceruzkou som teraz veľmi obľúbená v kolektíve :)
Room 6 (2006)
Videla som síce omnoho lepšie a strašidelnejšie horory. Vlastne to nevinikalo ničím a zrejme na to v dohĺadnej dobe zabudnem, ale trochu ma to bavilo. :D
Policajti z Rena (2007)
Nie je to žiadny intelektuálny film s umeleckým presahom Vlastne je to úplná blbina a chápem, že väčšine sa tento film nemusí páčiť. Ale ja som sa bavila. Mňa takéto zhovadilé veci jednoducho bavia :D