Recenze (336)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Vtipné, emocemi nabité a nostalgií překypujicí.
Whiplash (2014)
Démonický J.K.Simmons, uchu lahodící hudba a pevná ruka režisérova. Toť silné devízy tohoto skvělého jazzbijáku.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Třetí dějství Hobita má své mouchy. Cybí nosný děj a ne všechny dějové linky jsou dotaženy (prodloužená verze zřejmě mnohé napraví). Emoce nemají zdaleka takové grády jako v Návratu krále. Naproti tomu mne film ani na vteřinu nenudil ba velmi bavil. Bitva a přilehlé souboje jsou vynikajicí, žeh Jezerního města a následný Šmakův skon taktéž. Humor je klasicky Jacksonovský, tudíž osobitě vtipný. A konec filmu propojujicí Hobita s Prstenovou trilogií vyloženě potěšil a dojal. Prostě fantasy jak má být.
Hercules (2014)
Očekával jsem fantasy typu Barbar Conan či Souboj Titánů, dostal jsem rodinnou akční komedii sestávajicí se ze tří bitev a vaty okolo. Alespoň vtipné scény jsou většinou opravdu humorné. Další promarněná šance na vzkříšení fantasy žánru.
Ranhojič (2013)
Konečně zase pořádný historicko-dobrodružný film s rozpočtem na hony vzdáleným televizní produkci.
Tři bratři (2014)
Hravost, originální nápady, vtip, Uhlířova hudba, scénář Zdeňka Svěráka a režie Jana Svěráka dělají z této pohádky klasiku.
Strážci Galaxie (2014)
Společně s druhým Star Trekem od J.J.Abramse nejlepší sci-fi od Avatara. Navíc hlášky od začátku do konce. A ta úžasná hudba, radost maximální.
Běž, chlapče, běž (2013)
Dojemné a zároveň drsné, se špetkou nečekaného, leč velice osvěžujicího humoru.
LEGO® příběh (2014)
Všechno je tu boží!!
Na hraně zítřka (2014)
Návštěva kina povinná.