Poslední recenze (565)
Příšerákovi (2017)
Pôvodne som mal dve hviezdičky, ale keď sa snažím spätne si vybaviť film, nedokážem povedať, za čo som ich dal. Aj pri dvoch hviezdach ma animák musí niečím zaujať, alebo aspoň pobaviť. Toto však bolo fakt oničom.
Pelíšky (1999)
Pelíšky som poznal najmä z memečiek a prvýkrát som si ich konečne pozrel až po tridsiatke. Prvá polovica filmu nasekaná vtipmi, v druhej príbehu trošku dochádza dych, ale nie natoľko, aby ma to unudilo a aby hodnotenie skĺzlo do priemernosti.
Na lovu (2021) (pořad)
Keď už na Slovensku trvala relácia len pár mesiacov (aké príznačné pre túto krajinu), sledujem ju v českej verzii. A bavím sa, hoci o otázkach týkajúcich sa Česka na 99% nemám páru.:) Ondřej Sokol je fajn, pre mňa neokukaný, lovci sú vtipní. Relácia je predvídateľná v tom, že keď tím vyhrá, ďalšie tri časti vyhrá lovec, to je už údel Na lovu. Samotný obsah však vyvažuje spomínanú predvídateľnosť.