Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Hra o trůny (2011)
Živí mrtví (2010)
Ve jménu vlasti (2011)
Kéž by šlo dát 6 hvězdiček...
Most (2011)
Futurama (1999)
Ozark (2017)
Konečně! Po dlouhé době seriál který mě sevřel v napětí až do 3. série a neztratil tempo ani se nepřechlastal. Je to nahoru dolu. Podoby s Matrovým tátou si nelze nevšimnout no. No a co vole, jako úplná kopírka mi to teda nepřijde jak zde místní panicky vyhlašují. Udělat něco tématem křišťálově čistého v dnešní záplavě seriálových hoven, do kterých se divím že dal někdo vubec peníze, je fakt výkon. Panu Byrdovi sedne tahle vážnější role než neustálý komediant a tady ho mam fakt rád. Zbylé herecké komando podalo také pěkný výkon. A pak je tu také soundtrack, který je top strop. Tolik sem ze seriálu ještě neshazamoval. Povedlo se to!
Rick a Morty (2013)
The Last of Us (2023)
Takže. Nejlepší adaptace videohry na plátno. Proč se to povedlo? Protože hra má sama o sobě spoustu scénáristického materiálu a dialogů. A taky že pan Druckmann zde dělal dozorce. Stejně mi tam ale něco moc chybělo - AKCE! KURVA AKCE!. Celá hra je vlastně postavená na tom že přes všechny ty sračky co postavy projdou najdou v sobě pocit sounáležitosti a lásky k druhému. Je to strřídaní klidných a drsných pasáží. Ale sem se ze všech střetnutí a těch sraček promítne tak 15%. Vím že z toho nechtěli dělat střílečku Resident Evil nebo Walking Dead (kde právě nakažený na konci hrajou asi tak pátý housle a celej seriál jde kvůli tomu srát). Bez nakažených hajzlů to ale taky nejde a pravá Ellie s porodem na konci to už nemohla zachránit. Ta cesta působí vlastně docela na pohodku. Moc té akce se vyndalo a narvala se sem stopáž která nevedla nikam. Furt se od Joela a Ellie odbíhá. Viz: 1) Billovo město- to sem byl hodně nasranej jelikož je to moje oblíbená část ve hře kde mezi Joelem a Ellie začne pomalu něco klíčit. A zrovna tuhle část bych natáhnul na dva díly jelikož příběhu co unikl bylo po kokot. 2) Kansas City neboli Pitsburgh- proč se tam věnujeme nějaké obtloustlé paní? Nemohl to vysvětlit Henry po cestě? A kde je ten kontakt postav s oběšenýma vojákama, shořelými těly na hromadách a postřílených, shnilých lidí v autech ve frontách do KO. Ne... tu hrůzu nám ukážou na začátku v 5 minutách a pak už hurá na vatu s paní odbojářkou aka vedoucí z mekáče. Okay, druhej díl ve stokách už šel, ale zase... co tam dát aspoň 3 spící Clickery a že jedonoho třeba probudí, což ? Ten seriál se měl natáhnout aspoň na 12-13 dílů. Vypustit zbytečnou vatu, stěžejní scény rozvést. I přes tuhle kritiku sem ale vlastně spokojený. Režie zodpovědná. Scénář... no ten by za mě byl tak na 2-3 hvězdy když víme z čeho čerpali. Zpracování tlou světa dobře zvládnutý. Prascal velmi milé překvapení. Ellie... no na Ellie si prostě musíme zvyknout i když se snaží jak může a nehraje uplně nejhůř. Za hodně vděčíme ale panu Druckmannovi který zde působil jako hlídací pes a který se zhostil i režie druhého, jdenoho z nejlepších dílů. Co kdyby se pan Druckmann chopil režie na celou druhou sérii ? :)
Na seznamu smrti (2022)
Tak to byl granát. Parádní akce v pěkném tempu. Konečně se tu také do sebe těma sampolama trefujou. Peter Quinn zvážněl a je z něj teď drsňák co sleze kolmou skálu bez jištění s kulkou v rameni načež na ten konec se už vysere a seskočí 8 metrů do parakotoulu a na klidno valí dál. No, producenti, režiséři (z netflixu většinou), koukněte se jak se dělá do filmařiny. Doby kdy si jeden pán napsal scénář, natočil to a z půlky zaplatil jsou již pryč. Většina hollywoodských scénáristů by se hodila tak akorát na psaní čítanek na základní školy. A jakto že se tohle povedlo? Protože to už jeden pán napsal jako knihu. A měl spoustu času si to v klidu vymyslet aniž by ho někdo z Universalu, Columbie, Paramountu atd děsil, že když to do tejdne nenapíše, natřou mu notebook novičokem. A tak když se rozhodnete něco natočit třeba za 400 milionů dolarů, nevymýšlejte to klucí, radši si vemte k ruce nějakou knihu a ono to klapne jako poseldní kousky natočených podle knížek. Nemáte zač.