Recenze (294)
Knight Rider (1982) (seriál)
Nodtalgie, letargie 60-93%
Marťan (2015)
Vnitřné samotná přítomnost na Marsu je vrcholně zaujímavá, ale příběhy, a ve velké části postav neuchopitelné charaktery na Zemi a Vzduchoprázdnu, hodně tento příběh vyrušují, a jedna z finálních(nemůžu si odpustit inbecilně pojatou) scén je vyložene špatná. i tak výborných napínavích uvěřitelných.... 78% :)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Povětšinou o dost lepší než předchozí začátek epizodní trilogie, a vyrovnaný(těsně pod stupínkem výtězů:)) soupeř původni. 81%
O človíčkovi (1985) (seriál)
vskutu prapůvodní kocept, výborně:) 100%
Jonathan Strange & Mr. Norrell (2015) (seriál)
občas trochu scenaristicky moc vypjaté, a nějáké scenu jsou tam zbytečně opakované, ale slušné 76%
Živí mrtví (2010) (seriál)
Občas otravně(mytí prádla aspoň třikrát:)) špatně zápletkoidní podprahově návyková odpočívárna 78% fan 92%
Dopisy v krajkách (2000) (TV film)
Uchvatné odvážné výkony celebrit. 80%
Interstellar (2014)
Hlavní myšlenka vystihující přesně mé představy, celkove 88% srdcovka 98%
Cesta do pravěku (1955)
České zlato s jistými paleotologickými? nesrovnalostmi. 77%
Cesta do fantazie (2001)
Jistě kvalitní dílko, ale až tak hluboké, že pro děti možná zábavné, ale pro dospěleho až moc hluboce složité s východními kulturnímy zvyklosti pro nas těžko pochopitelnými. 83%