Recenze (294)
Replikant (2001)
Příjemná oddychovka kupodivu se solidní myšlenkou ohledně jistých vlastností klona, což asi většina lidi co hodnotící na čsfd nepochopila, avšak slabou zápletkou. ve svém žánru 70%
Prehistorický park (2006) (seriál)
Ukázka toho jak se nechat sežrat, a ještě tvoření něčeho naprosto zbytečného. 66%
Armageddon (1998)
filmově slabé 63%
Megažralok versus crocosaurus (2010)
I KDYŽ EFEKTY TRAPNÉ A HLOUPÉ 8%, MYŠLENKA A POINTA CELKEM SLUŠN 50%= 40%
Mrtvý muž přichází (1995)
Vnucovací emoční nezaživný snímek bezpointy 66%
Neuvěřitelný Hulk (2008)
primitvní bezdušné, nikterak upokojivé. slabích 48%
Samsara (2011)
Trochu přehiduizováno, a táhle (ještě že je tlačítko doprava), určené celému světu, ale každý si tam najde jen malé chvíle.. atd.. 74%
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Silnější téma x špatne herecké i celkově Stmívavé výkony. 71%%
Hunger Games (2012)
Silné téma x špatne herecké i celkově Stmívavě výkonný snímek. 65%
Jídlo, s.r.o. (2014) (pořad)
Hlavní protagonista zaujatý, že vše co simyslí že je špatný, je špatný. 50%