Recenze (699)
Kostlivec (2023)
Výživná porce filmového děsu. Většina z nás má ve skříni nějakého toho kostlivce, nicméně tento je zatraceně skutečný. Zase jednou funkční horor, který má uvěřitelné postavy a dokáže slušně napínat. Solidně dává na frak většině x-tých pokračování kdysi vydařených hororových franšíz jako např. Insidious a další. Pro nadšence žánru jasná volba. 70%
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Moc nechápu pohled profi i neprofi škarohlídů - kritiků na nového Indyho. James Mangold, John Williams a Harrison Ford nám přinášejí klasické dobrodružství, které výborně zapadá do této filmové série a mě skutečně potěšilo. Jedná se o návrat jak má bejt, včetně klasických honiček bůhvíkde a nechybí ani setkání se starými známými. Phoebe Waller-Bridge je skvělá a k Harrisonovi se určitě coby filmová parťačka a neteř hodí. Uznávám, že Spielberg to v jistých ohledech prostě není, ale mě to moc bavilo a jako rozloučení s legendou jménem Indiana Jones - Harrison Ford je to parádní. 80%
Yes Man (2008)
Skvělý Jim v povedené komedii, kterou si, dle očekávání, bere celou pro sebe. Spousta skvělých fórů, bláznivý námět, výborná a krásná Zooey. Bezvadné... 75% "I've got blisters on my fingers"
Svítání (2009)
Svítání je jeden z nejlepších filmů s upíří tématikou. Výborný námět, o krev opravdu není nouze, obsazení suprovní. Občas dojde k nějakému tomu klopýtnutí, neboli i na slabší místa dojde. Ale celkově povedená upírská story. 70%
Odpojit (2012)
Vydařené drama trefně ukazuje mezilidské vztahy a naprosté odpojení od lidskosti zneužitím technologií v dnešním zkurveném světě. 70%
Krev a zlato (2023)
Německý film o náccích? Jo, rozhodně. Překvapivě dobré drama o bandě nácků, které na diváka pomrkává Tarantinovskými motivy. Líbilo. 70%
Vyproštění 2 (2023)
I dvojka přináší strhující a de facto nepřetržitou akci a pro milovníky akčního žánru je to lahůdka. Mi osobně se moc líbila Golshifteh Farahani, která Chrisovi zdatně sekunduje. 70%
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Plnotučný horor s režií Lee Cronina si servítky nebere a v ponurém paneláku roztáčí peklo na zemi. Zlé mrtvé zabít tak nějak klasicky nejde, zato si svou morbidní jízdu dokáží řádně užít. Skvělý zářez do série. 75%
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Další naprosto bombastický díl a pravý akční blocbuster v nejlepším slova smyslu. Opět dechberoucí akce, výborné obsazení, vychytaná zápletka. Rebecca pětihvězdičková. 85%
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Zatím asi nejlepší díl. Parádní zápletka, krásná Paula, skvělá akce, semtam i lehký humor, fajn pointa. Moc líbilo 85%