Recenze (696)
Svítání (2009)
Svítání je jeden z nejlepších filmů s upíří tématikou. Výborný námět, o krev opravdu není nouze, obsazení suprovní. Občas dojde k nějakému tomu klopýtnutí, neboli i na slabší místa dojde. Ale celkově povedená upírská story. 70%
Triangle (2009)
"Sisyfos (latinsky Sisyphus) byl syn Aiola a jeho manželky Enareté. Jeho současníci ho znali spíš jako největšího darebáka pod sluncem .A došlo na příkladné a kruté potrestání. Soudci mrtvých mu přikázali, aby tlačil obrovský kámen na kopec a na druhé straně ho skutálel dolů. Jenže to se mu nikdy nepodaří, kámen pokaždé těsně pod vrcholem vyklouzne a valí se zpátky dolů. Sisyfos musí začínat stále znovu a znovu. A tak je navěky k smrti unaven a navíc zmarněn bezvýchodností situace, na niž je i jeho příslovečná chytrost krátká..." Tolik citace k pochopení děje filmu. Protože loď se jmenovala Aeolus, což je latinský název jména Aiolos,čili otec Sisyfa. V tomto výborném a nápaditém dílku přece nejde o žádnou časovou smyčku nebo podobné hovadiny. Pointa je, že matka špatně žila a ještě hůř se chovala ke svému nemocnému synovi, takže na ni byl uvalen tento věčný trest. Výborně natočeno,silná atmosféra, brilantní nápad 80%
Všichni jsou v pohodě (2009)
Excelentní Robert De Niro v posmutnělé road movie o rodinných hodnotách. Frank vyráží na dalekou cestu, aby viděl své děti, které žijí své ne-životy zasekané v honbě za kariérou, štěstím a kdoví čím a pro které je lež každodenní chleba. 80%
Zažít Woodstock (2009)
Díky za každý nový pohled na Woodstock. Tenhle je poměrně originální a v kontextu všech známých informací o festivalu i svěží a zajímavý. Parádní vzpomínka na zlaté šedesátky. Hned bych se vydal na "výlet"... 80%
500 dní se Summer (2009)
Romantika která mě napoprvé celkem rozsekala. Film popisuje dny napřeskáčku a spojuje je tak do výtečné mozaiky, která dokáže jít místy na dřeň. Výborný soundtrack jen skvěle podtrhuje parádně vypointované scény. Obsazení je pak doslova snové, kdy to Zooey s Josephem skvěle ladí. 90%
Bláznivá holka (2008)
Neuvěřitelné. Rádoby komedie která je jeden malinký krůček od odpadu, z kterého ji zachraňuje půvabná Elisha Cuthbert. Jinak je to jedna z největších kravin, jaké jsem měl možnost vidět. Naprosto nefunkční ve všech ohledech a bez přetáčení se to nedá přežít. 5%
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Keanu Reeves jako mimozemšťan Klaatu přinášející lidstvu konečné řešení. Výborná sci-fi Scotta Derricksona a silně vizionářský příběh, který vykresluje lidstvo jako nákazu ničící planetu. A příběh stále tak aktuální. Romantická složka filmu s krásnou a tradičně skvělou Jennifer funguje spolehlivě, i když je lehce naivní. Ruku v ruce s povedenými efekty se tak jedná o parádní sci-fi, která má poselství i tah na bránu. 80%
Jarní úklid s.r.o. (2008)
Solidní drama ve kterém to Amy s Emily jako ségrám skvěle funguje. 65%
Lekce neslušného chování (2008)
Skvělý příběh o lidské odvaze a upřímnosti versus lidské zbabělosti a pokrytectví. Jessica exceluje a Colin s Kristin nezůstávají pozadu. Škoda jen idiotského překladu názvu a klasického neuvedení filmu do kin díky našim stupidním distributorům. 90%
Mučedníci (2008)
Pro mně maximálně brutální a šílená záležitost. Hláška že Hostel je proti tomuhle procházka růžovým sadem v tomto případě není fráze ale fakt. Ještě šílenější mi připadá skutečnost, že žijeme ve světě, kde se takové věci točí. Bez hodnocení...