Oblíbené filmy (10)
Drive (2011)
Requiem za sen (2000)
Nedokážu popsat své pocity z tohoto filmu. Tento film na mě udělal takový dojem, že mu nejde dát nic jiného než pět hvězdiček. Ještě teď mám slzy v očích. Jednoznačně nejsilnější a nejemotivnější zážitek, jaký jsem při filmu kdy zažila..
Warrior (2011)
Úžasný film. Zprvu jsem nevěřila, že by mě mohl tento film až tak příliš oslovit. Herci podali skvělé výkony. Rozhodně jsem ráda, že jsem ho mohla vidět, neskutečný zážitek. A ten závěr, prostě bomba, která každého musí chytit za srdce.
Forrest Gump (1994)
Svěrací kazajka (2005)
Černobílý svět (2011)
Krásný film. Byla jsem nadšená když jsem seděla v kině a učitel nám řekl že se smazal záznam filmu a pustí nám Černobílý svět. V některých částech se mi chtělo brečet, v jiných zase smát. Nemám slov, snad jen, prosím točte více takovýhle filmů...