Recenze (23)
Národní třída (2019)
WTF!
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Tak dobré spracovanie Kinga som už velmi dlho nevidela. SKORO tak dobré ako Shining od Kubricka.
Dracula (2020) (seriál)
Nedám dopustiť na knižnú predlohu, ani na film z roku 1992. Ale toto spracovanie... Pre mňa sklamanie roku! Miestami fajn, ale prevažuje absurdnosť. Až som z tej frašky miestami očami gúlala.
No není to romantika? (2019)
Fakt neviem, čo som čakala.... Zas jedna zo zbytočných rádoby komédií. "I feel pretty" v inom kabáte.
Všechno nebo nic (2017)
O čom to bolo? Stále som čakala, že sa to nejako vyvrbí, že film dostane spád, alebo aspoň niečo. Je to zlátanina podľa amerických krávovin, ktoré chrlí dnešná doba. Chýba tomu poriadny šmrnc. Český dabing strašný! Jedna hviezda je za výkon Luboša Kostelného, ktorý napriek zlátanine podal fakt veselý výkon :)
Chappie (2015)
Keby to bolo animované z dielne Pixaru ( :D ), bola by to milá rozprávka. ALe takto?....Bože, už dávno som nevidela takú stupídnosť ... nedalo sa to ani dopozerať...
Godzilla (2014)
OMG :D mala som pocit, že snáď pozerám na pokemona :D :D :D
Líbáš jako ďábel (2012)
ale tak prečo nie? Prvý diel bol slabý odvar českej komédie, no musím priznať, že "dvojka" je omnoho vtipnejšia :-) Smiala som sa asi v 78% filmu - a to, myslím, je dosť slušné :-) I keď s pokračujúcim filmom bol dej dosť predvídateľný, v telke si to pozriem rada znovu ...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
ten seriál je....počkajte si....BOŽÍ! Každý muí milovať Barneyho, Teda, Robin, Lily a samozrejme Marshmelounka :)
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Trvalo mi dosť dlho, kým som tomuto seriálu prišlana chuť....z mini kostičky získať identifikáciu a aj vražednú zbraň?Je to moc pekne prepracované, občasné "preháňanie" vyváži výkon E. Deschanel a samozrejme D. Boreanaza - ten sa od dob "Angela" moc nezmenil...