Poslední recenze (11)
Godzilla (2014)
No nebudu řešit předchůdce z roku 54 a 98 který jsem viděl, tenhle film mi spíš seděl do roku 54 co se týče děje a godzilly samotné ale ten scénář a vůbec děj filmu chvílema neměl hlavu ani patu... jak tady už někdo psal "pozor EMP!!!" "to je v pohodě za chvíli to zase zapnem..." spíš mi to přišlo jako ufouni útočí ale my máme ještě větší potvoru než oni... taková slátanina pacific rim a války světů... jo a ještě jako kdyby do toho někdo přimíchal power rangers =D... jinak co se týče děje pokud neřešim název filmu a neberu to jako godzillu tak na tři hvězdy za hudbu akci a jakž takž nějáký děj je tak akorát...
Chata v horách (2012)
Při začátku když jsem viděl partu vysokoškoláků kteří jedou "uplně náhodou na opuštěnou chatu někde uprostřed ničeho" jsem si řikal že to bude zase jeden z těch filmů kde všichni vřeští a běhaj po lese se zakrváceným bláznem (nebo jich může být víc) v patách. Po chvíli ale člověk zjistí že to asi nebude obyčejný horor. Po všech těch pátcích třináctého, vřískotech a podobných filmech mě tenhle horor zaujal jen tím že nemá v podstatě stejný příběh jako všechno ostatní z posledních let. Prostě oddechovka se zajímavým koncem na večer.
Kmotr (1972)
Done Coppolo, jsem poctěn a vděčen, že jste stvořil tento film a já ho mohl vidět... Kdo má tento film rád určitě poznal odkud jsem si základ předešlé věty vypůjčil =). Al Pacina sem neměl nikdy moc rád ale rolí Michaela si mě opravdu získal! vše co bych chtěl o tomhle filmu říct tady přede mnou napsalo už spoustu lidí takže je zbytečné to pořád opakovat. Po přečtení knihy, zkouknutí filmu a nakonec dohrání stejnojmenné hry si myslím že lepší film s mafiánskou tématikou asi ještě dlouho nikdo nenatočí!