Recenze (755)
Svědci paranormálních jevů (2011) (seriál)
Dechberoucí. Totiž duchberoucí
Filmy a filmové hvězdy (2009) (pořad)
Brrr. "Hlubokomyslné" rozjímání a úvahy amerických celebrit třeba nad filmem Já, kocour - to se fakt nedá...
Nahoru a dolů Hedvábnou stezkou (2016) (seriál)
ne tak hrozný jako "cestovatel" Adam Lelek, ale podobný...
Běla a malý čaroděj (1996) (seriál)
je to odporné, jednu hvězdu za Preisse
Mazaný Filip (2003)
kultovní snímek mezi jedno-hvězdičkovými srajdami
Přístav (2015) (seriál)
Kultovní seriál. To se bude reprízovat ještě za sto let.
O víle Arnoštce (2001) (TV film)
myslel jsem, že jsou na obrazovce nějaký bezdomovci. ale měl to být král lesního palouku, víly a nějaké další bytosti
O Kanafáskovi (2004) (seriál)
proč je to tak blbě nakreslený, probůh....?!
Trabantem do posledního dechu (2016)
nejgeniálnější je scéna s nechápajícím švýcarským cyklistou :)))
Náš venkov (2000) (pořad)
já to teda viděl prvně, a tak hodnotím jen díl "Lufťák, nikoliv náplava". tam vystupoval jakýsi "básník" Škrabal, který seděl chvílemi na stromě, chvílemi v hospodě, a odtud trousil nejen své "verše", ale i svá hluboká moudra. co vám mám povidat, nebyl to pěkný zážitek. myslím, že tento pořad se odvážím zapnout zase za dalších 400 dílů...