Recenze (754)
Případ pro lyžaře (2016) (TV film)
z celé nové trilogie detektivek Vašátko - Horác určitě nejlepší (asi i pro zvýšenou kvalitu vedlejších rolí: Lábus, Špalková, Beretová), takže přidávám extra hvězdici
Nabručení (2016) (seriál)
Kterej pitomec tomu dal tak hloupej název?
O rodičích a dětech (2007)
Dialogy Somra a Novotnýho, scéna s Tonym Ducháčkem nebo příběh otčíma (Lábus) jsou naprosto dokonalý
Správnej dres (2015) (TV film)
Kuchařový se asi zachtělo být i herečkou, a tak jí euronormalizační ČT za naše koncesionářské poplatky připravila roli na klíč. Dopadlo to i přes množství dobrých herců strašidelně, snad i proto, že scénárista měl tentokrát o kolečko víc. Plusem je vcelku neotřelý námět a prostředí okolo hokeje, scény na tribunách atd. No ovšem to "morální poučení" na závěr o překročení vlastního stínu, panebože... to bylo taky bráno jako komedie, doufám :-/
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
nejlepší Vinnetou, i díky skvělé dvojici "komisařů" Dreyfuss - Schimanski (Herbert Lom a Goetz George)
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
spolu s "Návratem" a "Pomstou" vrchol série
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
mladý Leonardo se střetává s všelijakou cháskou, zažívá lecjaká dobrodružství, mezi Mayskými či jakými Indiány se dokonce zamiluje... no tak to prostě musí být za odpad, chápejte :)))
Méďa (2012)
Američani fakt už nevědi roupama jakou větší koninu natočit. a protože Mila Kunis mi přijde úplně stejně tuctová a nezajímavá jako ty její kolegyně z práce nebo ony kakající štětky, dám max jednu hvězdu za obskurnost..
Návrat Růžového pantera (1975)
že by nejlepší Růžový panter?
Ztraceni v Evropě (2015) (TV film)
kamera: Krunoslav Kiko Keteleš :)))