Recenze (69)
Putování k planetám (2010) (seriál)
Originálně pojatý dokument, netušil jsem, že dokument o planetách naší sluneční soustavy dokáže v současné době, kdy jich už vzniklo plno, nějak překvapit. Bohužel nadšení z první episody rychle vyprchá, proto jen tři hvězdičky.
Tajemné příběhy (2010) (seriál)
Dokument bezesporu zajímaví, divákům sděluje informace, které nejsou příliš známé, ačkoliv nejsou nijak tajné. Hold se člověk prostě ve škole nenaučí. Potom Leonarda da Vinciho lidé považují za člověka, kterého jako první napadla myšlenka létat a věří na to, že někdo mohl po mnoho let žít s železnou maskou na tváři. Takže dokument jistě povedený, bohužel však nezanechává žádný pocit úžasu a očekávání dalšího dílu, zkrátka neumí nadchnout, proto dávám jen tři hvězdičky.
Válka skladů (2010) (pořad)
Pěkná kombinace něčeho co připomíná soutěž a pořadu o starých drahých věcech. Podle mne to překonává cokoliv v této kategorii včetně Hvězd Zastavárny, jkteré jsem to shlédnutí tohoto považoval za nejlepší.
Viktoriánská lékárna (2010) (seriál)
Dokument zajímavý, ale mohl by být "větší". Má jen pár episod, v každé jen pár témat.
Biblické rány (2009) (seriál)
Po shlédnutí tohoto dokumentu jsem dlouho vyčkával než jsem se rozhodl napsat tento komentář. Dokument(zvláště závěr, nicméně celkově byl nadprůměrný)mě svým obsahem natolik fascinoval, že jsem musel chvíli počkat než toto nadšení opadne, abych zhodnotil i ostatní prvky dokumentu. A i ty jsou na vysoké úrovni.
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Přehlídka zajímavých věciček a toho, že vás dokáží nutit prodat jim to pod cenou, byť to může kdokoliv v TV vidět.
Nejpodivnější planety (2009) (TV film)
Snad jediný dokument, který se vážně a podrobně zabývá planetami mimo naší sluneční soustavu. Většina nám řekne něco o horkých Jupiterech a nejslavnějším z nich Belerophonu, ale tím to končí. Ačkoliv jsem "vemírných" dokument viděl mnoho, tento mne fascinoval. Jde dokonce tak daleko, že hovoří i o cizích měsících. Kvalita efektů je sice slabší a komentářby mohl být propracovanější, avšak splňuje to hlavní-učí nás.
Odkrývání Ježíše (2009)
Teorie, kterou zkoumá dokument je sice zajímavá, ale rozhodně by to šlo zpracovat lépe. Neustálé opakování, nezájem o chronologické uspořádání událostí a mlžení kolem toho "slova"-Je li tam to písmenko znamená to mimo jiné žij, neřeknou vám však jiné významy toho slova, neřeknou jaká jiná slova by to mohla být, vcelku vám neřeknou vlastně nic=nulová inf. hodnota(samozřejmě né každý ví o Simonovi, takže pokud patříte mezi ně a zajímá vást pustťe si úvodních deset minut, pak už se o něm nic kloudného nedozvíte) a ani čistě pro zábavu se na to nedá dívat.
Phoenix: Mise na Mars: Do ledu (2009)
O trochu lepší než první díl.
Po stopách Tintina (2009) (seriál)
Tintina mám velmi rád, tento dokument však nikoliv. Ubohost hrající si na dokument, nedozvíte zhola nic. Citace z děl jsou smíchávány s něčím, co nejspíš měla být cesta na místa z tohoto komiksu(což je pěkné zvláště pro to, že mnohá byla vymyšlená)...Hlouběji to zhodnotitnedovedu, to bych musel vidět víc jak necelý jeden díl, což u tohoto pořadu nedovedu.