Recenze (10)
Děsnej doják (2006)
Čekala jsem víc.Trapné scény byly zbytečně dlouhé a ty dobré byly minimální.Asi jsem se neměla moc těšit.
Manuela (1991) (seriál)
Ja to telenovela,na kterou jsem se dívala jako malá.A v té době se mi strašně líbila.Nevím,jak by tomu bylo teď.
Jak vykrást banku (1964)
Film je skvělý.Akorát mě mrzí,že byl tak pozdě dabován.
Piti Piti Pa (1970)
Miluji tento film.Uchvátil mě jako malou a doposud mě nepustil.
Četník a četnice (1982)
Zápletka je docela zajímavá.I ten díl jako celek je dobrý,ale nelíbí se mi tým četníků.Většina z nich mi je strašně nesympatická. A to nezachrání ani vtip Funese,který mám ráda.
Četník a mimozemšťané (1979)
Četníky mám ráda.Tomuto dílu jsem ovšem nikdy nepřišla na chuť.Už jenom z názvu mě odrazuje slovo mimozešťané.Pro mě to znamená,že pokud to není opravdu dobře zpracované,tak si budu celý film ťukat na čelo a říkat si,co je to zase za kravinu. Jedna hvězdička je za pár dobrých momentů a za to,že mám četníky ráda.Nic víc,nic míň.
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
Řekla bych,že tento díl prciček trošku ztrácí původní nápad,které prcičky měly.Tady se z toho spíše stává porno a jde tu jen o vystavení,co nejvíce nahých lidí.
Tmavomodrý svět (2001)
Takovéhle filmy z války,se mě strašně líbí.Je tam zachyceno všechno.Láska,nenávist,přátelství a mnoho dalšího. Akorát jediné,co na těchto filmech nemám ráda,je to že mají většinou špatný konec(umře jedna z hlavních postav).A ještě chci dodat,že na české poměry je to velmi vydařený film :)
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Asi jsem se dívala na jinou pohádku.Protože ta pohádka,na kterou jsem se dívala já,byla vtipná,ušitá na dnešní dobu,zápletka byla dobová a herci byli skvělí.Nevím na co se dívali ostatní nebo jestli neměli klapky na očích,ale mě ta pohádka pohltila. A jsem ochotna kouknout se na ní znovu.:)
Raymonda má každý rád (1996) (seriál)
Hlášky z Raymonda má káždý rád naši rodinu doprovází i nadále v životě. Podle mě je to jeden z povedenějších amerických seriálů.Opravdu dokáže pobavit a naštěstí se nemusí sledovat až tak pravidelně :)