Recenze (42)
Kult hákového kříže (1998)
Velmi realisticky pohled na dnesni rasismus.Zaver filmu mi uplne vyrazil dech.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Velice povedena romanticka komedie u ktere sem se dobre bavil.Will Smith je fakt trida,skvele to zahral:-)
Kód Navajo (2002)
Tento film jsem videl uz mnohokrat a pokazde se mi libil.Sice zpracovani je trosku slabe,ale vzhledem k tomu ze hral v tomto filmu N.Cage tak mu davam 4*
Donnie Darko (2001)
Abych pravdu cekal sem daleko vice od toho filmu.Urcite je to zajimavy film,ale zas ne az tak velka pecka.Konec mohl byt jiny trosku.Jinak co sem cetl vase komenty,tak film musi clovek videt vickrat aby ho pochopil.Divat se na film znova hned?To by se mi urcite nechtelo,jsou lepsi filmy jak tohle
P.S. Miluji Tě (2007)
Pekny romanticky film na pohodovy vecer.Trosku se mi zdal ten zacatek nedokonceny moc.Cekal jsem trosku vic,ale dalo se na to koukat.Rozhodne znam vice dojemnejsi filmy,proto nemuzu dat 4*,ale jen 3*
Dokonalý chlap (2005)
Pekny film na klidny vecer,chvili jsem myslel, ze to nedaji dodromady jeji matka s Benem,ale nakonec to melo slusny happyend.Jinak Hilary Duff je bozska,ale uz natocila lepsi filmy.
Prokletí domu slunečnic (2007)
Sice neni to tak dobre, jak ostatni horory, ale da se na to divat.Nektere scenky byly dobre a clovek se i bal.Trosku ten konec mohl byt lepsi,ale jinak jsem spokojen.
Alvin a Chipmunkové (2007)
Tento snimek se mi libil,sice nebyl nejak extra,ale bavil sem se nekterym castem.JInak songy byli super.
Rocky V (1990)
Tenhle dil asi je nejhorsi ze serie Rockyho.V tomhle dile nebylo zadne temer napeti,az te zaver trosku mozna.Spis to bylo udelane na problemy v osobnim zivote Rockyho,coz je podle me skoda
Velkej biják (2007)
Hodne odsuzuje tento film,ale ja snima nemuzu souhlasit.Je pravda ze je to takova stresnena parodie.Kdyz se clovek nudi tak je to dobre na zasmani,jake kraviny tam clovek muze videt.JInak se mi libila scena s Harrym Potterem a to doupe toho kozla :D