Jeden z nejsmutnějších momentů americké historie – když se křesťanským fanatikům podařilo zablokovat něco, co vyspělé země dávno mají. Amerika se z toho bohužel nevzpamatovala dodnes. Za to, v jakém hajzlu je dnes Amerika, děkujme Reaganovi, který jednu ze dvou hlavních amerických stran transformoval v loutky evangelikánských vypatlanců, kteří mají místo mozku Boha, Bibli, bouchačky a uhlí.
Na IMDB 81 %, tady 18 %, i když to beztak zdejší hodnotící ještě ani neviděli. Typická ukázka toho, jací jsou Češi naprostí vymrdanci a proč je tenhle národ historický omyl. Dal jsem 5 hvězd místo 3–4, jen abych vyvážil zdejší pošahance. Na tyhle zkurvence, jako jsou internetoví konzervativci, je potřeba použít stejné zbraně.
Konzervativní propaganda o tom, že když je zločinec v tvým baráku, tak si s ním můžeš dělat co chceš, místo abys zavolal fízly. Nedivme se, že je Amerika tak v hajzlu, když ji formují filmy jako tento.
Když se není schopná chovat solidně ke klukovi, který ji upřednostnil před jinou a pak ani ke klukovi, který riskoval to, že si rozhází vztahy se svým kamarádem z dětství, tak by ji to mělo diskvalifikovat z veškerých vztahů. Není to moc dobrá vizitka a všichni by to měli mít na paměti. Kdo ví, komu ještě zkurví život.
Je sice hezký, že se na hereckých školách učí hrát, ale stálo by za to ty lidi naučit i s nahrávací technikou. Pak by nemohly vzniknout takové odpornosti.
Nehorázně odporná vyautotunovaná sračka. To v Hollywoodu nemůžou sebrat nějaké lidi, kteří umí zpívat, aniž by jejich hlas museli dorovnávat? Dobré leda tak pro fanynky Slzy a podobných mrdek. Vlastně ani to ne, protože i týpci ze Slzy umí zpívat. Dřív v muzikálech zpívali lidi, kteří vynikali zpěvem. Teď do nich castujou čuráky, co mají známý ksicht.
Stejný režisér má na svědomí film Les Miserables, kam nasadil lidi, kteří ani nemají ten správný hlasový rozsah pro své role. Vzešla z toho naprostá ultrasračka a hudebně bezkonkurenčně nejhorší verze Les Mis. Ale lidi to stejně chválili, protože většina lidí je naprosto hudebně tupých. Provedení Cats je možná bizarní, protože se snaží na jednu stranu využívat CGI, ale na druhou stranu respektuje původní kostýmy z 80. let. Jenže aspoň z toho nevzešla hudební sračka pro bandu hudebně hluchých pičusů. V Cats totiž aspoň obsadil lidi, kteří umí zpívat. Kéž by to tak bylo i v případě Les Mis, za které by měl tenhle režisér chodit kanálama.
S Beck jsem měl dost problém. Nechápal jsem, v čem je tak výjimečná. Prostě obyčejná kravka ve svých 20. letech, která prokrastinuje vše, má naprosto tupé kamarádky a nedokáže se rozhodnout, co vlastně chce. Od začátku jsem jí přál smrt. Stejně tak by i pro Joa bylo lepší, kdyby se na svět vysral a prostě se ukončil. Nebo minimálně uřízl koule, ať se trochu uklidní. Lidi s narušením jeho typu nemají šanci žít normální život.
Na to se fakt někdo vydrží koukat? Kdyby to byl třeba desetiminutový sestřih někde na Youtube, tak bych to ještě snesl. Ale tenhle starej formát, kde se to táhne hodinu, mě fakt nebere.
Vymrdanost. Na půl hodiny jsem u toho usnul. Jen nerozumím tomu, proč to lidi hodnotí tak nízko, ale normalizační sračky přitom neskutečně nadhodnocují. Někdy se na všechen ten shit, co se na Vánoce dává, podívejte jinýma než nostalgickýma očima, pokrytečtí pičusové.
Čekal jsem, že tam zdokumentujou třeba i to, jak Dr. Dre mlátil svoje ženský a tak. Ale jako největší zmrd je tam vykreslenej kapitalistickej běloch, co se snažil vymlátit prachy z černochů, kteří se v hudbě chlubili kriminálnickým životem svojí komunity. N.W.A mohli za naprostou degeneraci černošské hudby. Když se podívám na jazz ve 20. letech, Jamese Browna v 60. letech, disco v 70. letech nebo černej pop v 80. letech, oslava kriminálního života a prezentace odporu vůči právu jako něčeho naprosto skvělýho je poměrně smutná ukázka regrese černošské hudby.
Nagano. Moment, kdy si i ten nejpřitroublejší pazmrd z hospody, co nenávidí cigány, přistěhovalce, buzeranty a všechno možný, mohl připadat nadřazeně, protože je Čech. Kult kolem sportovních úspěchů vypatlanců, kterým však hospodstí pračuráci, kteří to v přímém přenosu sledují, nikdy nebudou sahat ani po kotníky, umožňuje vyžití takovým vymrdancům, jako jsou čeští vlastenci.
Nejde mi do hlavy, proč se točil dokument zrovna o této kapele. V té době žánr formovaly jiné. Ať už jde o Arakain s jejich legendárním Thrash the Trash, Vitacit s Křížkem či později Dodem a LP Vzhůru přes oceán, nebo o Citron s jedním z nejzásadnějších českých alb Radegast. Skupina Motorband je známá leda tak kvůli tomu, že v ní působil Kamil Střihavka, který stejně slávy dosáhl až v pozdější éře – jakožto zpěvák skupiny BSP, nebo později jako přední muzikálový herec. A mezi rockery taky kvůli tomu, že to byla domovská skupina Tomáše Krulicha, jednoho z hlavních skladatelů Kabátů. Nejzásadnější počin od Motorband je jejich LP Made in Germany, které však má jeden z nejhorších zvuků, co můžeme na českých nahrávkách slyšet. Jako celek je toto LP neposlouchatelné a Motorband z té nejzásadnější éry světu nedali nic jiného, než pár singlů z Rockmapy – alespoň Petr Janda v Propasti uměl dělat rozumný zvuk. Třeba tento dokument Motorbandu pomůže se zviditelnit. Ale na co jim to bude v této době, to netuším.
EDIT: Tak Máča na demonstracích po boku české extrémní pravice a společná tour s Ortelem tomu dodala korunu. Tleskám...
Film zacílený především na intelektuály, kteří se rádi zasmějou nad blbostí bílých heterosexuálních hrdých Čechů. Některé z jeho částí skutečně působily tak, jako by bylo cílem hlavního hrdinu především zesměšnit v tom, v čem se doposud nedokázal zesměšnit sám. To, že tady jsou lidé, frustrovaní svým životem, kteří ujíždějí na bílá síla nesmyslech, je smutné. Na Slovensku to platí dvojnásob, bohužel. Ale i v jiných koutech světa. Hollywoodské filmy do toho taky často jebou a je obtížné narazit na film, který by jebal do podobných extrémů z druhé strany, což mě mrzí. Tento film zůstává jako výpověď o pár dnech v životě frustrovaného bílého heterosexuálního muže, kterej je nasranej na všechny, a ve skutečnosti je nasranej sám na sebe. Do takových lidí je velice snadné se strefovat. Jsem však rád, že něco takového vzniklo u nás.
Pro life propagandistická mrdka, co má za účel posílit patriarchální společnost, donutit ženy vzdát se kvůli nechtěnému parchantovi kariéry, uhnízdit se v domácnosti a starat se o děcka. Náboženští fanatici v Texasu musí mít radost, za takovýto nechutný pro life film od zpátečnických misogynních hovad. Sere mě, jak tyhle filmy úplně demonizujou tu možnost jít na potrat. To aby se ženská cítila jako úplnej odpad, když jde na potrat, vzhledem k tomu, co se do lidí hustí v těchto filmech. Přitom potrat je normální věc. Nenechte se kurva zmást těma propagandistickýma zmrdama. Měli by všichni do jednoho pochcípat, aby celý svět konečně žil v míru.
Další propaganda, ale líbilo se mi to. Škoda, že velká část fundamentalistických magorů z Jihu USA k něčemu takovému, jako matka Bobbyho, nikdy nedojde. V USA je mnoho homosexuálů, které rodiče vyrazili z domu a třeba ani nemají kde bydlet.
Sice to relativizuje nezdravý životní styl, ale celkově se mi to líbilo. A ty songy jsou super. Toto zpracování je lepší než původní (nemuzikálová) verze, ale hudebně je ta z Broadway pochopitelně lepší.
Moje komentáře
Mrs. America (TV seriál) (2020)
Jeden z nejsmutnějších momentů americké historie – když se křesťanským fanatikům podařilo zablokovat něco, co vyspělé země dávno mají. Amerika se z toho bohužel nevzpamatovala dodnes. Za to, v jakém hajzlu je dnes Amerika, děkujme Reaganovi, který jednu ze dvou hlavních amerických stran transformoval v loutky evangelikánských vypatlanců, kteří mají místo mozku Boha, Bibli, bouchačky a uhlí.
Greta (2020)
Na IMDB 81 %, tady 18 %, i když to beztak zdejší hodnotící ještě ani neviděli. Typická ukázka toho, jací jsou Češi naprostí vymrdanci a proč je tenhle národ historický omyl. Dal jsem 5 hvězd místo 3–4, jen abych vyvážil zdejší pošahance. Na tyhle zkurvence, jako jsou internetoví konzervativci, je potřeba použít stejné zbraně.
Sám doma (1990)
Konzervativní propaganda o tom, že když je zločinec v tvým baráku, tak si s ním můžeš dělat co chceš, místo abys zavolal fízly. Nedivme se, že je Amerika tak v hajzlu, když ji formují filmy jako tento.
Všem klukům: P.S. Stále tě miluju (2020)
Když se není schopná chovat solidně ke klukovi, který ji upřednostnil před jinou a pak ani ke klukovi, který riskoval to, že si rozhází vztahy se svým kamarádem z dětství, tak by ji to mělo diskvalifikovat z veškerých vztahů. Není to moc dobrá vizitka a všichni by to měli mít na paměti. Kdo ví, komu ještě zkurví život.
Multitasking (amatérský film) (2014)
Je sice hezký, že se na hereckých školách učí hrát, ale stálo by za to ty lidi naučit i s nahrávací technikou. Pak by nemohly vzniknout takové odpornosti.
Největší showman (2017)
odpad!Nehorázně odporná vyautotunovaná sračka. To v Hollywoodu nemůžou sebrat nějaké lidi, kteří umí zpívat, aniž by jejich hlas museli dorovnávat? Dobré leda tak pro fanynky Slzy a podobných mrdek. Vlastně ani to ne, protože i týpci ze Slzy umí zpívat. Dřív v muzikálech zpívali lidi, kteří vynikali zpěvem. Teď do nich castujou čuráky, co mají známý ksicht.
Cats (2019)
Stejný režisér má na svědomí film Les Miserables, kam nasadil lidi, kteří ani nemají ten správný hlasový rozsah pro své role. Vzešla z toho naprostá ultrasračka a hudebně bezkonkurenčně nejhorší verze Les Mis. Ale lidi to stejně chválili, protože většina lidí je naprosto hudebně tupých. Provedení Cats je možná bizarní, protože se snaží na jednu stranu využívat CGI, ale na druhou stranu respektuje původní kostýmy z 80. let. Jenže aspoň z toho nevzešla hudební sračka pro bandu hudebně hluchých pičusů. V Cats totiž aspoň obsadil lidi, kteří umí zpívat. Kéž by to tak bylo i v případě Les Mis, za které by měl tenhle režisér chodit kanálama.
TY (TV seriál) (2018)
S Beck jsem měl dost problém. Nechápal jsem, v čem je tak výjimečná. Prostě obyčejná kravka ve svých 20. letech, která prokrastinuje vše, má naprosto tupé kamarádky a nedokáže se rozhodnout, co vlastně chce. Od začátku jsem jí přál smrt. Stejně tak by i pro Joa bylo lepší, kdyby se na svět vysral a prostě se ukončil. Nebo minimálně uřízl koule, ať se trochu uklidní. Lidi s narušením jeho typu nemají šanci žít normální život.
Velký úklid s Marií Kondo (TV pořad) (2019)
Na to se fakt někdo vydrží koukat? Kdyby to byl třeba desetiminutový sestřih někde na Youtube, tak bych to ještě snesl. Ale tenhle starej formát, kde se to táhne hodinu, mě fakt nebere.
Kouzelník Žito (TV film) (2018)
Vymrdanost. Na půl hodiny jsem u toho usnul. Jen nerozumím tomu, proč to lidi hodnotí tak nízko, ale normalizační sračky přitom neskutečně nadhodnocují. Někdy se na všechen ten shit, co se na Vánoce dává, podívejte jinýma než nostalgickýma očima, pokrytečtí pičusové.
Svět podle Lelanda (2003)
Toho kluka vysvobodil.
Santa je úchyl! (2003)
Je to taková sračka, až je to skvělý.
Blade Runner 2049 (2017)
O něco méně nudné než původní díl. Jen tedy ve světle dnešní produkce to není na rozdíl od prvního dílu ničím vyčnívající.
Blade Runner (1982)
Nudnější film jsem dlouho neviděl. Po vizuální stránce je to na rok 1982 fakt dobré, ale asi to nedokážu plně ocenit.
Straight Outta Compton (2015)
Čekal jsem, že tam zdokumentujou třeba i to, jak Dr. Dre mlátil svoje ženský a tak. Ale jako největší zmrd je tam vykreslenej kapitalistickej běloch, co se snažil vymlátit prachy z černochů, kteří se v hudbě chlubili kriminálnickým životem svojí komunity. N.W.A mohli za naprostou degeneraci černošské hudby. Když se podívám na jazz ve 20. letech, Jamese Browna v 60. letech, disco v 70. letech nebo černej pop v 80. letech, oslava kriminálního života a prezentace odporu vůči právu jako něčeho naprosto skvělýho je poměrně smutná ukázka regrese černošské hudby.
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (S02E02) (epizoda) (2013)
Chápu tu message, ale je to dost triviální. Podle zdejších komentářů mi to přijde šíleně přeceněné.
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
odpad!Nagano. Moment, kdy si i ten nejpřitroublejší pazmrd z hospody, co nenávidí cigány, přistěhovalce, buzeranty a všechno možný, mohl připadat nadřazeně, protože je Čech. Kult kolem sportovních úspěchů vypatlanců, kterým však hospodstí pračuráci, kteří to v přímém přenosu sledují, nikdy nebudou sahat ani po kotníky, umožňuje vyžití takovým vymrdancům, jako jsou čeští vlastenci.
Motorband: Restart (2017)
Nejde mi do hlavy, proč se točil dokument zrovna o této kapele. V té době žánr formovaly jiné. Ať už jde o Arakain s jejich legendárním Thrash the Trash, Vitacit s Křížkem či později Dodem a LP Vzhůru přes oceán, nebo o Citron s jedním z nejzásadnějších českých alb Radegast. Skupina Motorband je známá leda tak kvůli tomu, že v ní působil Kamil Střihavka, který stejně slávy dosáhl až v pozdější éře – jakožto zpěvák skupiny BSP, nebo později jako přední muzikálový herec. A mezi rockery taky kvůli tomu, že to byla domovská skupina Tomáše Krulicha, jednoho z hlavních skladatelů Kabátů. Nejzásadnější počin od Motorband je jejich LP Made in Germany, které však má jeden z nejhorších zvuků, co můžeme na českých nahrávkách slyšet. Jako celek je toto LP neposlouchatelné a Motorband z té nejzásadnější éry světu nedali nic jiného, než pár singlů z Rockmapy – alespoň Petr Janda v Propasti uměl dělat rozumný zvuk. Třeba tento dokument Motorbandu pomůže se zviditelnit. Ale na co jim to bude v této době, to netuším. EDIT: Tak Máča na demonstracích po boku české extrémní pravice a společná tour s Ortelem tomu dodala korunu. Tleskám...
Svět podle Daliborka (2017)
Film zacílený především na intelektuály, kteří se rádi zasmějou nad blbostí bílých heterosexuálních hrdých Čechů. Některé z jeho částí skutečně působily tak, jako by bylo cílem hlavního hrdinu především zesměšnit v tom, v čem se doposud nedokázal zesměšnit sám. To, že tady jsou lidé, frustrovaní svým životem, kteří ujíždějí na bílá síla nesmyslech, je smutné. Na Slovensku to platí dvojnásob, bohužel. Ale i v jiných koutech světa. Hollywoodské filmy do toho taky často jebou a je obtížné narazit na film, který by jebal do podobných extrémů z druhé strany, což mě mrzí. Tento film zůstává jako výpověď o pár dnech v životě frustrovaného bílého heterosexuálního muže, kterej je nasranej na všechny, a ve skutečnosti je nasranej sám na sebe. Do takových lidí je velice snadné se strefovat. Jsem však rád, že něco takového vzniklo u nás.
Sázka na nejistotu (2015)
Film zajímavej, jen to shodily ty pasáže, které vykreslovaly bankéře jako úplně největší mrdky, co by měly sedět. Ale dalo se na to dobře dívat.
Mr. Robot (TV seriál) (2015)
Neskutečná konspiračně-teoretická agitářská zkurvenina. Snaží se být tak hrozně deep, až je to tak kurevsky trapný.
Trpaslík - Pondělí (E01) (epizoda) (2017)
Chci bejt negr!
Šéfové na zabití (2011)
Chvílemi mě to nudilo, ale chvílemi to bylo dobré. Mohli to vyústit v něco brutálnějšího.
Zbouchnutá (2007)
Pro life propagandistická mrdka, co má za účel posílit patriarchální společnost, donutit ženy vzdát se kvůli nechtěnému parchantovi kariéry, uhnízdit se v domácnosti a starat se o děcka. Náboženští fanatici v Texasu musí mít radost, za takovýto nechutný pro life film od zpátečnických misogynních hovad. Sere mě, jak tyhle filmy úplně demonizujou tu možnost jít na potrat. To aby se ženská cítila jako úplnej odpad, když jde na potrat, vzhledem k tomu, co se do lidí hustí v těchto filmech. Přitom potrat je normální věc. Nenechte se kurva zmást těma propagandistickýma zmrdama. Měli by všichni do jednoho pochcípat, aby celý svět konečně žil v míru.
Parťáci (TV pořad) (2016)
odpad!Účast mrdky Mišíka, jehož fotr se za něj snad musí stydět, tomu nasazuje korunu.
Sluha dvou pánů (divadelní záznam) (2000)
Ta hra je úplná sračka. Donutil je skvělý, ale nechápu, jak se takovým pičovinám může vůbec někdo smát.
American Ultra (2015)
Dobrý námět, špatné zpracování
Modlitby za Bobbyho (TV film) (2009)
Další propaganda, ale líbilo se mi to. Škoda, že velká část fundamentalistických magorů z Jihu USA k něčemu takovému, jako matka Bobbyho, nikdy nedojde. V USA je mnoho homosexuálů, které rodiče vyrazili z domu a třeba ani nemají kde bydlet.
Bohémové (2005)
Hudebně je nahrávka z Broadwaye lepší, ale je super, že se to nahrálo v téměř původním obsazení - to je poměrně rarita.
Hairspray (2007)
Sice to relativizuje nezdravý životní styl, ale celkově se mi to líbilo. A ty songy jsou super. Toto zpracování je lepší než původní (nemuzikálová) verze, ale hudebně je ta z Broadway pochopitelně lepší.