Recenze (217)
Kniha tajemství Ameriky (2012) (seriál)
Za vládou US stojí Svobodní zenáři a Opus Dei. Všichni jsou jen loutky v moci tajných spolků !!! :-)
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Tohle je Boží dokument. Člověk se po částech dozvídá ,že za vším vězí mimozemšťané (MZ). Pyramidy, Stonehange, Rhódský kolos a vlastně všechny stavby o kterých máme pocit ,že na svoji dobu byly nekonvenční. Nedávný díl o současných superhrdinech byl nejlepší (Batman ,spiderman a superman), který byl nakonec překvalifikován na porovnávání smyšlených hrdinů a bohů z bájí.Tedy MZ ,ale tehdejší lidé si neuměli vysvětlit jejich schopnosti tak jim přisuzovali božský původ. Daniken a ten Tzoritrakis (intouš s řeckým přímením) jsou docela psychouši a já jim to celý žeru. :-) Mé životní moto je , když se všechno sere , tak jsme v tom nevinně ,můžou za to mimozemšťané :-)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Ani Chuck Norris by tu cestu nedal s bravůrou jako Hugh Glass.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Za pár švestek ze sebe dělat piču před celým národem. Co slyším z okolí , tak to hašteřivé dámičky sledují jen z důvodu ,že účinkující po sobě hází sračky a nenechají nit suchou. Vrchol pokrytectví a nevkusu. O vaření vůbec nejde.
Divoký anděl (1998) (seriál)
Nejlepší na této telenovele byla úvodní znělka kdy Natalia Oreiro pěje tu odhovačku "Cambio dolor y felicidad ... " přitom nesměle přehodí v sedě nožku přes nožku a na milisekundu odhalí co má pod sukní . Potom jsem to vždycky přepl :-)
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Ovečka Shaun je prostě boží ! A prasata na farmě jsou nejhustější týpci !
Hra o trůny (2011) (seriál)
Často se v serošu strácím. Postavy zapomínám, ale naštěstí se vracejí aby byly hned zabity. Líbí se mi v to, že se s tím sám Martin nesral a nechává takzvané hrdiny kosit a člověk si nemůže být jistej ,kterej z vašich oblíbenců vydrží dál. Skvělí herci a digitálně vytvořený fantasy prostředí ... palec nahoru ,čekám na další sérii.
Vikingové (2013) (seriál)
Zatím nejlépe zpracovaný příběh o vikingských nájezdnících. Reálné postavy z historie a trochu toho fantastična v bozích a ranných křesťanských zjevení. První série byla fajn, drhá byla jízda s dobýváním Paříže ( ikdyž některé pasáže byly docela nafouknutý k většímu dramatičnu) celkově dobrej seroš z krásné drsné přírody a ještě drsnějších Vikingů !
Škola zlomených srdcí (1994) (seriál)
Seroš mého mládí :-)
Apokalypsa v Los Angeles (2014)
Toto odvysílat v hlavním vysílacím čase v TV ,to chce teda odvahu.