Recenze (75)
Osm hrozných (2015)
Tarantino si to po Djangovi u mňa trochu vyžehlil hoc aj tak mám pomerne silný pocit, že mu už dávno preplo :) Edit: Po druhom zhliadnutí dvíham na max, proste mi to sadlo
Warcraft: První střet (2016)
Parada
Bod zlomu (2015)
Dobre sa na to pozerá :)
Mamka & taťka (2008)
Jingle bells. Inak nič
Pozemšťan (2007)
Nie pre každého, kto má rád filozofiu, toho to poteší. Pre mňa osobne good, určite si to niekedy pozriem ešte raz
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Nehodnotím, nekomentujem. Musím pozrieť očividne ešte aspoň raz. Ale Sherlock je späť a to je dôvod na radosť :)
Poslední dům nalevo (2009)
Asi som mal príliš veľké očakávania
Pustina (2006)
Príjemné prekvapenie
Není kam utéct (2011)
Síce sa mi viac páčila prvá časť filmu ale celkovo z tých lepších. Potesilo.
Závrať (2009)
Určite sa dá, viac takýchto filmov by bolo len plusom. Objektívne je to asi na 3 hviezdy, ale jednu prihadzujem za pekné kulisy :)