Recenze (8)
Koupili jsme ZOO (2011)
Nádherné, není co vytknout, po celou dobu jsem nepustil oči z filmu, perfektní herci s překrásnou hudbou, stojí za shlédnutí *****
Jeden den (2011)
Půl filmu o ničem, potom to začíná být zajímavé, vtipné, romantické, milé a ke konci smutné, celkem povedené 70%.
Co ty jsi za číslo? (2011)
Sympatické obsazení, které u mě boduje. Po chvilce už pomalu předvídáme a tušíme jak to bude pokračovat a jaký bude konec. I přesto průměrná romantická komedie, která trochu pobaví. 3*
Ledová smrt (2010) (TV film)
Vše působí velmi lacině, akční nasazení a napětí by bylo, ale po chvíli sledování je jasné, že vše dopadne dobře, až podezřele, takže už se to dá předvídat a tím ztrácí zbytek napětí co tam ještě je. Další z těch levnějších dávám 30%
Václav (2007)
Václav kterýho hraje Ivan Trojan podal skvělý výkon, který se odehrává na vesnici s plno lumpárnami a prů..ry které provádí. Film se díky hereckému obsazení celkem povedl, místy vtipné, smutné, romantické, tragické, nic méně Jiří Vejdělek, to podal myslím si profesionálně a film působí nadprůměrně než jsem očekával, proto 4*
Disaster Movie (2008)
Celé jsem to zhlédnul, ale nevím co dodat, tyhle parodie na filmy, se málo kdy povedou, tahle se nepovedla vůbec
Smrtící exploze (2009)
Kouknu a uvidím o jakou katastrofu se jedná a co z toho vyjde, po necelé třičtvrtě hodiny, jsem to musel vypnout, až na některé efekty se to fakt nepovedlo, hlavně opakované scény, odpad
Slunce, seno, jahody (1983)
Povedený film z trilogie Slunce, seno..., česká klasika, znám ho už na zpamět, ale pořád mě baví a zasměju se i když nějaká ta chybička tam je, ale povedeně natočené 4*