Recenze (19)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Krásná ukázka (nejen pro markeťáky a živnostníky) proč je důležité mít nějaký brand. Film, jehož příběh je dostat se z bodu A do bodu B, postavy osekané atd atd...A přesto vydělá penízky, nadchne spoustu lidí a dokáže mít dobré hodnocení. Talkien ftw
Nespoutaný Django (2012)
Renomé, to je o čem je celý film. Kdo by u toho trčel 3h kdyby to nebylo od Tarantina? Zachránil to jen ku-klux-klan!
Jack a obři (2013)
Jak řekl Obivan - I have bad feeling about this.
Kouzelníci (2013)
Steve Buscemi nehraje záporáka? Bylo jasné, že film nebude fungovat.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Neznalce původního seriálu by film možná nadchl, ostatní trpí absencí napětí, jelikož přežití různých hrdinů je samozřejmé. Nuda
Gangsteři (2010)
Film působí jako levná jihoamerická telenovela.
Amazing Spider-Man (2012)
Film, který mě posunul o další krok k dospělosti tím, že mi znelíbil mého oblíbeného superhrdinu. Hodina a půl předehry, 2minuty sexu se želvou ninjou na tantra tower a pak emoční ždímačka. To jako seriózně?
Raubíř Ralf (2012)
RR je jako Tuzemák - na začátku to není až tak hrozné, ale jak se dostane dál, zvedne žaludek.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Nejedná se o takovou stupiditu, jak by se mohlo zdát, ale víc jak 12ti leté nerdíky na to nenalákají.
Kurs sebeovládání (2003)
Minimum vtipů, konec průhledný. Nekoukatelná blbost.