Recenze (131)
Hannibal (2013) (seriál)
1.séria v niektorých okamihoch až nudí priam mam zlé stavy z tých wilových halucinácii, prvú hodnotím na take ***. 2.séria sa nemôže porovnávať s prvou, je milión krát lepšia a to finále je geniálne, nič viac ako sa tešiť na ďalšiu sériu u ktorej dúfam že bude posledná a nebude sa to ťahať do nekonečna.*****
NON-STOP (2014)
Klasicky, vyborny Nesson, ak sa ocitnem v unesenom lietadle urcite si zavolam na pomoc jeho.
Repo Men (2010)
Za zaujímavý koniec hviezda up.
Sejmi eso (2006)
Premna dosť neprehľadne.
Kandidát (2013)
Pozeratelne, na Slovenske pomery
Wrestler (2008)
Viac som sa nudil ako bavil.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Devať sérii bolo sem tam trápenie, ale ak zistite vlastne o kom ten príbeh bol budete v nemom úžase, oplatilo sa pozerať.
Vlk z Wall Street (2013)
Davam 5* za herecky koncert leonarda, ale film je tak na 4*.
Sucker Punch (2011)
Film za trest.
Senna (2010)
Na dokument velmi silne