Recenze (238)
Hrůza v Salemu (2011)
Nejhorší film co jsem za poslední rok viděl....a myslím opravdu nejhorší. Pochybuju, že to něco překoná. Silně nedoporučuju!
Hrůzná noc 2 (1988)
Více akce a efektů než v jedničce, ale menší zápletka. Pořád za 4* :)
Hříčky přírody (2015)
Tento film nebyl zabavný a už vůbec ne děsivý. Slátanina všemožného, kvůli které se film děsivě vlekl. Bylo tam pár skvělých scén samozřejmě a taky perfektních masek...jinak by to na dvě * nebylo...no spíš 1,5*.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Strašně stupidní seriál, který ve mně vyvolává tolik emocí...negativních ale...většinou je to vztek, znechucení, beznaděj....ještěže existuje ovladač a můžu rychle přepnout.
Chuckyho kletba (2013)
To na mě bylo moc. Horor? Kde? Komedie....
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Neohraná klasika, která vždycky pobaví.
I Am Michael (2015)
Konečně jsem se dočkal...a stálo to za to! Láska, identita, její popření, náboženství, vztah k bohu.....(životopisný příběh bývalého gay aktivisty Michaela Glatze, který se "rozhodne", že gayem nebude, jelikož má strach z nepřijetí bohem...)
Iluzionista (2006)
Bombový film, skvělá atmosféra, perfektní téma, dobré herecké obsazení a natáčelo se u nás :)
Irské přání (2024)
Příjemný romantický film se šťastným koncem, od kterého jsem ani víc nečekal. Navíc děj se odehrává v krásném Irsku a je radost koukat na skvělou Lindsay.
I Saw What You Did (1965)
Děj samotný dokáže udržet diváka v očekávání, co přijde a nemůžu říct, že bych se nudil. Ale scénárista by si zasloužil facku za to, co herci občas vypustili z pusy. Zvlášť otravná je ta malá holka, která plní film naprosto nepotřebnými dialogy. Nejhorší je konec, kdy vrah zemře, holky se třepou hrůzou a brečí a o sekundu později se smějí a tančí si to na "cirkusovou" hudbu domů a nějaká mrtvola je vůbec nezajímá....Plus opět za Joan, která prostě umí.