Oblíbené filmy (10)
Hodiny (2002)
Neuvěřitelně dokonalý film! Plný metafor a filozofických otázek. Každé nové shlédnutí mě nutí přemýšlet znovu a znovu.
Údolí panenek (1967)
Panenky vám v noci pomohou spát, ráno vás zase nakopnou, život se s nimi zdá skvělý...přinesou okamžitou lásku, rychlé vzrušení, ale i absolutní peklo.....
Před úsvitem (1995)
...film plný otázek o lásce a osudu.... Není to žádná romantická slátanina plná klišé se šťastným koncem jako u většinu filmů tohoto žánru.
Gia (1998)
Pohled do světa modního průmyslu, drogového podsvětí a jedné zlomené duše marně hledající lásku.
Rosemary má děťátko (1968)
Halloween (1978)
Bezmocná (1995)
Střihoruký Edward (1990)
Ples upírů (1967)
Vtipná fraška s upíry, která se dá snad už považovat za kultovní . Děj mně přijde svižný, zajímavý a příběh má své kouzlo a je ozvláštněný postavou gay upíra, znetvořeného sluhy nebo natvrdlého profesora. No a ta hudba a podmanivá Sharon!!