Recenze (210)
Otcovství (2021)
Ano,jak padlo jinde,je to klišé. Ale Kevina Harta jsem si neuměl představit v jiné roli než komediální. Tahle "jiná" mu sedla. Líbilo se.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
To je taková blbost, že jsem ty čtyři prostě dát musel... 😁
Schumacher (2021)
Přece nešlo hodnotit jinak...jinak komentář uživatele Monolog .... zbytečný
Sweet Girl (2021)
Potenciál tam byl. Ale ten konec (od stadiónu) to celý rozje*al....
Utajený pasažér (2021)
Jako dalším spoustu lidem zde i mě nedává rozum,jak se tam pan černý....pardon-utajený pasažér dostal,tak pro mě příjemná oddychovka která neurazí. Pro mě zdravé lehké napětí. Každopádně jeden z mála lepších projektů společnosti Netflix.
Vivo (2021)
Nikdy jsem si nemyslel, že uslyším víc písníček v jednom filmu z jiné firmy jak od Disneyho. Přezpíváno. Jinak docela fajn.
Casting na lásku (2020)
Ne. V posledních letech prostě komedie neumíme.
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
S přibývajícími díly přibývající trapárna.
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Will Ferrell opět nezklamal a byl opět trapný. Ale poněvadž mám rád muzikály a hudební filmy,čtvrtou hvězdu si film zasloužil za hudební a pěvecká čísla. Eurovizi nesleduju. Ale podání této soutěže v tomto filmu bylo taky super.
Feel the Beat (2020)
Tak předvídatelné jako 🐷. Choreografie hrozná. Nejvíc mě asi bavil ten prcek. Nejen že zachránil první představení,pomohl možná i pozvednout film. Asi. Nevim. A na konci Bollywood?