Recenze (3 573)
Agenti dementi 2 (2008)
Dvojka je snad ještě dementnější! Úchylárna pokračuje a vůbec nechápu, proč sem na to vlastně koukal. Ztráta času..... 0%
Agenti v sukních: Jaký otec, takový syn (2011)
Jak byla jednička s dvojkou vtipné, tak trojka tento svůj potenciál trošku postrádá. Akce se taky lehce potratila, té se dočkáme až v samém závěru filmu. Být to o 20 minut kratší, prd by se stalo. 45%
Agent v sukni (2000)
"Bááábina je tady..."
Agent v sukni 2 (2006)
"Tak detektorujte. Co to tam máte? To jsou dráty z podprdy, chcete se podívat? Ne!"
Agoraphobia (2015)
Čekal bych od takového nápadu nějaký solidní příběh, který se v závěru filmu vyšperkuje nějakou pikantností. Bohužel ani jedno ze zmíněných se nestane a celý snímek se táhne v laciném duchu, kdy se (ne)herecky před kamerou předvádí jedna bláznivá bloncka.... 35%
Air Marshal (2003)
Bohužel tento film si nic jiného nezaslouží než odpad. Děj a herecké výkony by ještě šly, ale proboha co ta animace?!
Airwolf (1984) (seriál)
Nostalgie z mládí, kdy v polovině devadesátek nebylo v tv nic jiného k nabídnutí. 55%
Airwolf (1984) (TV film)
Nostalgická vzpomínka na mládí. Pilotní film k seriálu. 75%
Akce J (1961)
Velmi zajímavý dokumentární počin. Nejvíc mě na konci zarazilo, že tohle nacistické "prase" Globke se po válce dostalo znovu do vlády západního Německa a vůbec nic se mu za to, co během války navrhoval a podepisoval nestalo. Sice východní blok Německa po něm pátral, ale nic víc neudělal pro chycení tohoto válečného zločince. 100%
Akta X - Mrtvolné ticho (1995) (epizoda)
Asi jeden z TOP dílů akt x! 100%