Recenze (3 573)
Akta X - Mrtvolné ticho (1995) (epizoda)
Asi jeden z TOP dílů akt x! 100%
Akta X - Opačné pohlaví (1994) (epizoda)
Za mě zatím "NEJ" díl!!! Opravdu mě tahle epizoda pohltila svým tématem, zpracováním a hlavně hudbou! 100%
Aladdin a lampa smrti (2012) (TV film)
Hrozná "C"éčková záležitost. Ani v televizi bych to neodvysílal. Ale pro tu prdel u které jsem se pobavil aspoň... 15%
Alarido del terror (1991)
Jediná klika, že na žádné další pokračování nedošlo, protože něco tak otřesného jsem dlouho neviděl. Škoda, že ta gumová primitivní příšera nebyla strašidelnější a příběh temnější. Působilo by to pak víc hrůzostrašně a né jako zde, spíše úsměvně. Takže pokud někdo čeká slušnou dávku adrenalinu, starého dobrého "osmdesátkového" (i když je horor z 91) hororu, budete zklamaní! *** Český "titulkový" název: Výkřik hrůzy *** 20%
Alfréde, Alfréde! (1972)
"Ahoj miláčku, kdepak jsi a co děláš? Sedim na hajzlu a seru!"
Aliance (2016)
Třetí díl konečně nabídne divákovi pořádnou dávku akce a napětí. Přesně na tohle divák čeká...tak snad bude pokračování nadále tak úspěšné. 70%
Alibi na vodě (1965)
I třetí pokračování jede ve slibném stylu. Höger s Bekem řeší Alibi na vodě, kdy nejprve fingovaný únos se mění ve vraždu. Zde končí filmová sranda, protože režisér nemá alibi. 75%
Alien Vs Ninja! (2010)
Ninja film bych ještě přežil, ale co proboha měl znamenat ten Alien? To měla být pocta Gappě nebo snad Godzille? Spíš výsměch autorů divákům do ksichtu! Nemůžu si pomoct, ale tohle jinak hodnotit ani nebudu, hnus velebnosti! 0%
Aljona (2009) (TV film)
Tematický film zaobírající se vlivu přílivu ukrajinské komunity do česka s tím tu zůstat natrvalo za každých podmínek a okolností.
All Hallows' Eve (2013)
Mě ten slizounský mentálně zaostalý klaun nehorázně bavil. Ano, téma je vykradené, ale slušivý kabát tomu padne. 75%