Recenze (306)
Žena (2011)
Toto bolo niečo,načo tak skoro asi nezabudnem!Film ktorý šokuje a aj pohorší diváka zároveň..fakt kvalitka!
11-11-11 (2011)
Z tohoto mohol byť naozaj zaujímavý film..Ale je to epická sračka.
13 duchů (2001)
Film je v podstate celý o ničom,jediné čo stojí za zmienku sú masky,pretože tie sú naozaj veľmi dobré.
30 dní dlouhá noc (2007)
MEGA spracovanie komixovej predlohy,ktorá dáva priestor na Krvavý masaker uprostred ničoho a hlavne bez denného svetla..u mňa TOP!
50 States of Fright (2020) (seriál)
Ak milujete všetky klasické hororové klišé rovnako ako ja, ste na správnom mieste. 70%
8213: Dům hrůz (2010)
Totálny prepadák v každom smere!Nikdy viac!