Recenze (291)
Nikdy neodvracej zrak (2018)
No po dlhom čase zasa filmový skvost. Film s veľkým "F" som hltal od začiatku do konca. Herecké výkony veľmi kvalitné, scenár dobrý a celý film vyznieval veľmi fajn, až som ľutoval že už skončil aj keď mal 3 hodiny. Myslím, že film predstavuje európsku špičku, na rozdiel od amerických prikrášlených filmov je poňatý civilnejšie a uveritelnejšie.
Najednou jsme rodina (2018)
Sympatický námet, slušne spracovaný, ale potom žiaľ prišiel parodický záver na súde plný amerického nevkusu a to celý film zhovädilo.......takže tento film škrtám, už ho druhýkrát nepozriem. Wahlberg bol ale fajn.
Krvavá nevěsta (2019)
Po čase skvelá hororová komédia zaváňajúca čerstvým vetrom. Po neúrodných rokoch zasa film s nápadom i slušným prevedením. Ja som bol spokojný, bavilo ma to.
Dokonalý únik (2009)
Béčkový, vraj mysteriózny film, pôsobil miestami až vtipne hlavne pri "akože" akčných scénach. Kým mal ráz cestopisu s krásnou hawajskou prírodou, ušlo to. Fakt to bola blbosť.
Staříci (2019)
No mám dosť rozporuplné pocity. Zdĺhavý, nudný a nereálny film bez nejakého vzruchu. Fakt ma to strašne nudilo a bolo to značne nezaujímavo natočené. Záverečná exkurzia domu dôchodcov bola tiež dosť pesimisticky-nereálne-uletená. Celé zle. Dvojica ústredných hercov by si mala užívať zaslúženého dôchodku a už sa nepokúšať hrať, lebo zhorknú spomienky na ich fakt dobré niekdajšie výkony.
Šťastný nový rok (2019)
No Slováci nikdy nevedeli točiť komédie, vždy z toho vyšiel nezaujímavý brak. Ale táto komédia sa fakt konečne vydarila. Príjemná ľahká oddychovka, ktorú si treba užívať a veľmi nad ňou nepremýšľať...a to je aj účelom tohto príjemného zimného filmu. Výborné herecké výkony (asi toho najlepšieho, čo momentálne na Slovensku máme), doplnené o československý presah. Krásne scenérie Tatier a príjemný pobaveniahodný humor. Naozaj fajn......
Joker (2019)
Joaquin Phoenix bol vo filme excelentný.......fakt úžasný. Žiaľ o celom filme sa to povedať nedá. Aj keď prevedenie bolo profesionálne a trochu pripomenulo batmanovskú trilógiu, vyskytla sa otázka, či vôbec mal zmysel tento film......Podľa mňa nemal. Vracať sa budem iba k trojici filmov Batman začína, Temný rytier a Návrat Temného rytiera. Takže za film s prihliadnutí na výkon Phoenixa dávam tri hviezdy a tým pre mňa skončil.
Bolšoj (2016)
Neviem, či to bolo tým hlúpym slovenským dabingom, ale celý film mi pripadal taký ruský - nedokonalý. Slabučký scenár i amatérske herecké výkony, nelogické dialógy a vôbec, z Východu nikdy nič dobré nekuká......
Mia a bílý lev (2018)
Slabučký odvar bez uveriteľných emócií.....nedá sa porovnať s filmami ako Volanie divočiny, či Nikde v Afrike.......Dve hviezdy za africkú prírodu a zvieratá.
Trouba k pohledání (2017)
Jaj bože, nuda, nuda, nuda. Pretučnelý Gerard a zostarnutá Catherine, tvoriaci čudný nezaujímavý pár. Chémia žiadna, príbeh žiadny......Celé zle.