Recenze (1 299)
Pravá blondýnka 2 (2003)
Po celkem povedené jedničce přichází podřadné pokračování, které už bych si vícekrát nepustil.
Avatar (2009)
James Cameron se opravdu vyřádil a myslím, že nemá cenu k tomuto filmu psát dlouhé komentáře. Zkrátka kdo jste to ještě neviděl, tak vůbec nevíte o co přicházíte!!
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Opravdu dobře jsem se pobavil a opět se přesvědčil, že Adam Sandler je skvělý komik. Pokud nemáte při nedělním večeru co na prácí, mohu jen a jen doporučit.....
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Jsem dojat! Zde jsou slova zbytečná, opravdu velký čin, klaním se. Neuvěřitelný příběh neuvěřitelně skromného člověka. Chtěl bych být jako Vy pane Wintone!!!
Loď duchů (2002)
Náhodou to nebylo tak hrozné, jak se tu píše. Pár nelogických věcí tam bylo, ale celkem se mi to i líbilo.....
Bílá nemoc (1937)
Hereckým představitelem Dr. Galéna pro mě navždy zůstane Hugo Hass a to ať ho v minulosti, současnosti či budoucnosti hrál, hraje nebo bude hrát kdokoliv. Jinak perfektní sonda do totalitně zfanatizovaného státu.
Dotek Medúzy (1978)
Oči Richarda Burtona mě budou strašit ve snech ještě nějaký pátek....Jinak perfektní thriller, kterému ale na pět hvězdiček něco v mých očích chybí......
Zámek hrůzy (1999)
Film, který měl poměrně nadějnou pointu a nezačal vůbec špatně, potopilo posledních dvacet minut a u závěru už jsem se skoro smál, místo toho abych se bál.....škoda...
Ti druzí (2001)
Woow, tak tohle jsem opravdu nečekal. Perfektní námět, skvělý scénář, kvalitní herecké výkony (Nicole Kidman je zde opravdu báječná) a úžasná režie Alejandra Amenábare, od tohoto režiséra se máme ještě na co těšit! Vřele doporučuji!
Mezi námi děvčaty (2003)
Čekal jsem jen další americkou slátaninu, ale dostalo se mi skvělé komedie, u které jsem se opravdu báječně pobavil! A obě hlavní hrdinky jsou fakt super :-)))....