Recenze (4 574)
Tobruk (2008)
V našich končinách určitě zajímavý pokus přijít s něčím novým, ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že potenciál byl větší. Po řemeslné stránce není filmu co vytknout. Perfektní exteriéry, jistá režie i poměrně slušně natočené akční scény. Co tu však bohužel nefunguje jsou ploché a nezajímavé postavy ke kterým jsem si nevytvořil absolutně žádný vztah a tak když potom některé z nich umíraly, tak mi to bylo úplně fuk a taky mi tam neseděla moc ta až příliš současná mluva, protože takhle se tehdy určitě nemluvilo. Jinak solidní nadprůměr.60%
Dobrodruh z Istanbulu (1965)
Roztomilá starosvětská záležitost která už dnešnímu publiku nic neřekne, ale pro pamětníky mezi které už se pomalu taky počítám je to příjemná byť lehce naivní dobrodružná zábava. I když já osobně neměl o existenci tohoto filmu ani potuchy. Objevil jsem ho náhodou na youtube sice v nic moc kvalitě, ale aspoň s excelentním původním Československým dabingem. V hlavní roli sympaťák Buchholz červený jaguár exotické prostředí Istanbulu a spousta naháněček pěstních soubojů přestřelek a výživných hlášek. Kde pak tvůrci brali inspiraci je zřejmé a např padouch s železnou rukou a nožem v ní by se neztratil v libovolné Bondovce. Tohle můžu.80%
Loganova válka - Čest zavazuje (1998) (TV film)
No nevím no. Na moje gusto tam bylo málo Chucka a ten mladej sebejistej frajer v hlavní roli mi moc sympatickej nebyl. Ani můj záporácký oblíbenec Jeff Kober neměl šanci toho moc předvést. No Norris se aspoň ukázal v závěrečný akci, ale nic převratnýho v ní nepředvedl. Každopádně je mi jasný, že tady už byl starej a jeho kariéra se chýlila ke konci, ale i tak se z toho dalo dle mého názoru vytěžit víc, ale co už, že by mě to nějak iritovalo, tak to se říct nedá, ale zázrak to rovněž není a za mě vesměs souhlas s místním hodnocením.30%
Jménem krále (2009)
No určitě souhlasím s názorem, že udělat z toho televizní seriál by nebyl špatný nápad. Film jako takový má na evidentně skromné poměry velmi slušnou výpravu a kostýmy. Herci si odehrají svoje a Roden je můj oblíbenec, nicméně stejně tu čtvrtou hvězdu nedám. Sice to rychle odsejpá a není šance na žádnou nudu, ale zase celý příběh vyzvívá dost zkratkovitě a ta krimi zápletka je vyloženě primitivní a čitelná, ale jinak v pohodě filmek.65%
Úhoři mají nabito (2019)
Úhoři mají nablito. Nevkusná, nefunkční a nevtipná píčovina. Hvězdička jen za solidní herecké obsazení.15%
Mozková příhoda (1988)
Šílená úchylná chujovina, která má pár best momentů, ale i pár takových při kterých mi bylo kapku trapně. Škoda, že jsem to neviděl za svých mladších let, takhle jen lehounký nadprůměr.55%
Oceloví žraloci (1997)
Jeden z ještě relativně koukatelných snímků zetkaře Rodneyho Mc Donalda. Tady překvapí především solidní herecké obsazení, ale co naplat akční scény opět spíš průměrné až nic moc a koukat pořád dokola na ty stejný záběry co už byly v jiných filmech se brzy omrzí. Nicméně znám i horší kousky z této produkce.40%
Slepice a kostelník (1950)
Jasně není to žádná bomba a možná, že moje hodnocení není úplně adekvátní, protože na komedii jsem se moc nenasmál, ale smát se musím nad oficiálním obsahem distributora. Ať každej říká co chce, tak Vlasta je borec i v budovatelský komedii a jeho záškodník neumětel strká svým projevem suverénně zbytek osazenstva do kapsy a, že v tom hrál bych mu nevyčítal tak jako někteří chytráci tady. Proboha vždyť to byl herec a tímhle se živil, tak co měl jako podle vás dělat? Jít se pást? Takže se zavřenýma očima to průměrný hodnocení nakonec dám.50%
Ztracená minulost (2019)
No málem jsem u toho usnul a ani ty známý ksichty to nevytrhly. Ideální film pro vegetola, nic pro mě.10%
Za volantem nepřítel (1974)
Pobavily mě přesně tři věci. Hipík na demonstraci s tričkem Jimi Hendrix. Odvážná striptýzová scéna i s odhaleným zadečkem, byť jen na pár vteřin a každé ráno, rudé právo. Jinak nudná a vylhaná propagandistická sračka které se lidi museli smát už v době jejího vzniku. Socializmus s lidskou tváří je trojský kůň!20%