Recenze (12)
Simpsonovi (1989) (seriál)
4 hviezdy kvôli tým posledným sériám, ktoré sú už skoro nepozerateľné.
Poslední skaut (1991)
Extrémne nahláškovaný film, podobne ako Pulp Fiction. Príbeh je viac menej ako z každého druhého akčňáku ale ten zbytok sa len tak nevidí a to hláškovanie ide obom hrdinom tak ako keby sa s tým narodili takže nejde inak hodnotiť než na 5 a hocikedy keď to zas bude v telke si to opäť pozriem.
Expendables: Postradatelní (2010)
Za film by som dal 3* ale za tú partu a nostalgiu musím ísť vyššie.
Ip Man (2008)
Mám rád dobré filmy o bojovom umení. Ip Man väčšinu z nich ale ešte prekonáva, asi to bude ázijskými vplyvmi, no ako vtipné poznámky jeho ženy tlmočené cez jeho malého syna pri boji v jeho dome, tak majstrovsky spravené choreografie, kde si Donnie zaklincuje skoro tucet japoncov do Zeme dodávajú tomuto filmu niečo viac. Narozdiel od mnohých iných má Ip Man veľmi dobre spracovaný aj príbeh (podľa skutočných udalostí) a taktiež hudobný motív nie je o nič menej podarený. Chce to viac podobných filmov.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Knihy som nečítal no seriál ma prinútil začať aj s čítaním... Jednoducho tak dlhé čakanie na druhú sériu je na nevydržanie. Winter is comming a som zvedavý na poriadny nášup White Walkerov.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Vďakabohu to už skončilo... markíza sa rozhodla vrátiť o 20 rokov naspäť, keď telenovely boli to "najlepšie" v telke. Čo je ešte smutnejšie je to, že sa na to skutočne veľká časť národa pozerala, to bohužiaľ o niečom svedčí. Twilight v tureckej podobe pre dospelejšie publikum a omnoho viac naťahované pohľady predstaviteľov, kde človek nikdy nevie kedy už skončia.
Batman začíná (2005)
Nolan postavil Batmana úplne inak ako jeho predchodcovia. Tak ako aj iní tvorcovia sa aj on snažil o realistické stvárnenie tohto komiksového hrdinu. Myslím, že sa mu to podarilo, k tomu typická Nolanova atmosféra a vynikajúci Zimmerov soundtrack. Nebolo to až také prelomové ako druhá časť, jednoducho povedané chýbal tomu Ledger ale aj tak som sa dobre bavil.
Temný rytíř (2008)
Pravdupovediac neočakával som nič prevratné... dokonca som sa tomuto filmu chcel úplne vyhnúť. Batman začína som predtým nevidel, ani som sa nechystal, asi som mal zlé zážitky z Batmana a Robina. Každopádne som veľmi rád, že som si to nakoniec pustil... Ledgera ako Jokera som si po pár minútach obľúbil viac ako Batmana. Myslím, že lepší záporák by sa veľmi ťažko vyberal a Ledger tu bol priam dokonalý. Ďalej sa tu striedala mrazivá hudba pri Jokerovi s tou dramatickou pri Batmanovi a opäť to perfektne sedelo. Bol som až prekvapený ako rýchlo tie 2 a pol hodiny ubehli. Na druhú stranu nebyť Ledgerovho Jokera neviem ako by toto obstálo. Škoda že musel zomrieť hneď po nakrúcaní, na krátky čas by som ho v 3. časti určite zniesol.
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Keď som bol menší tak sa mi prvé série pozdávali... žiaľ s odstupom času mi to príde už nie tak moc dobré. Hlavne Gibbs, ktorý tu je za takého Chucka Norrisa často krát až neuveriteľne všeličo ovláda.
Lokal TV (2011) (seriál)
Keby sa seriál točil len okolo postavy Pištu Lakatoša tak je to o inom... žiaľ hlavné postavy sú tu vykreslené strašne buransky aj vďaka tomu sa pri tomto seriáli smejem asi len v momentoch keď tam dajú nejakú scénu s Pištom. Škoda toľkej reklamy okolo, až za to to veru nestojí.