Recenze (79)
Bourneovo ultimátum (2007)
Špička mezi akčními thrillery, naprosto úchvatná podívaná od první do poslední minuty.
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Odpad, ani za víc slov mi tento film nestojí.
Bournův mýtus (2004)
Akční jízda, perfektní kamera, perfektní hudba, nemám moc co vytknout...pět hvězd.
Blesk (2011)
Statham v trošku jiné roli, než ho známe, naoko drsňák, ale pak se jde "vybrečet" ke svýmu teplýmu kamarádovi na rameno, aby pak v zápětí chladnokrevně zavraždil padoucha, zvláštní.
Schindlerův seznam (1993)
Že je to jedno z nejlepších filmových děl vůbec, o tom asi nemusíme polemizovat, ale Oskar Schindler byl zde vylíčen jako skoro svatý muž, bylo tomu opravdu tak? To neměni nic na tom, že film je skvělý.
Ošetřovatel (2011)
Jedna hvězda navíc za goriláka, ten byl fakt dobrej.
Trestná lavice (2005)
Pro mě špička Sandlerových komedií.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Originální parodie, prakticky jsem se nepřestal během filmu smát:-)
50x a stále poprvé (2004)
Vtipná, oddechová komedie, bavil jsem se.
Junior (1994)
Arny má držet v jedné ruce kulomet a ve druhé kmen stromu, tohle ne, opravdu ne.