Recenze (79)
Melrose Place (1992) (seriál)
Pamatuju si, že jako školou povinný jsem se těšil na dvojboj Melrose Place a Beverly Hills:-)
Nezvratný osud 5 (2011)
Scéna s gymnastkou parádní, to byla smrt, jak má být:-)
Mládí v trapu (2003)
Bezednej Frank:-))
Ropáci (1988) (studentský film)
Výbornej nápad a skvěle provedený, taky jsem tomu kdysi uvěřil:-)
Nesvatý (2010)
Fajn béčkovej horor, kde Mikuláš je velkej sympaťák:-)
Noc hrůzy (2011)
Pro mě určitě víc komedie se špetkou napětí než horor, takže to jako horor nebudu ani hodnotit, každopádně jsem se pobavil a zasmál. Fajn efekty a skvělý Colin Farrell.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Třetí hvězda za hudbu, tak je perfektní, jinak film zklamání.
Kmotr (1972)
Kniha výborná, ale film ještě lepší.
Sedm statečných (1960)
Nejlepší western všech dob.
Šestý smysl (1999)
Konec váš totálně dostane a když se podíváte na film podruhé, vidíte, jak všechno do sebe vlastně zapadá, měl jsem husí kůži.