Recenze (857)
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Tenhle klenot jsem objevila až teď. Je super sledovat jak byli naši přední herci mladí a už tehdy hráli úžasně.
Pan Rosnička (2005)
Nečekala jsem tak nádherný film. Cage je výborný herec, ať si říká každý co chce. Někdy opravdu člověk musí něco vyhodit a vždycky je co opravovat. Pěkné poselství.
Vzteklina (2018) (seriál)
No konečně se naši zmohli na skoro horror. Občas jsem ani nedýchala, jak byla situace hustá. velká spokojenost.
Volavka (2022) (seriál)
Jsem ohromena výkonem mně dosud neznámého herce Paul Walter Hauser, Dokonce je zaměřením komik. Neuvěřitelné. Nedokážu si představit, že by to hrál někdo známější. Takhle jsem mohla vychutnat dokonalé herectví.
Drsný a drsnější (1996)
po opětovném shlédnutí snímku po nějakém čase zvyšuji na plný počet :) Tyhle propletence miluji.
Správná posádka (1983)
Velmi poutavé a ani jsem si neuvědomila ,že to trvá 3hodiny, tak to uteklo
Čas smyslnosti (1995)
Takhle nějak jsem si představovala Karla II. Zvláštní film a výborné výkony všech zúčastněných. Docela jsem cítila ten strašný smrad, který tehdy musel všude panovat. Nevím, jestli takový doktor skutečně existoval, ale chci věřit, že ano. Doporučuji tento film z celého srdce.
Mechanik (2004)
Tak teda klobouk dolů, neskutečný výkon a filmový zážitek-děkuji. Podobně luxusní koncert předvedl Joaquin Phoenix ve filmu https://www.csfd.cz/film/628813-joker/recenze/
Banda (2019) (seriál)
To je teda pořádnej mazec :)
Zlý časy v El Royale (2018)
Pro mě lepší než tarantinovky. Tarantino maličko přehání s množstvím krve a tady je jí tak akorát. Chris je taky docela akorát :) k sežrání