Recenze (98)
Lana Del Rey - Young and Beautiful (2013) (hudební videoklip)
Na to, jak písničku Young and Beautiful zbožňuji, mě v podání klipu dost zklamala. Ještě než jsem si klip pustila, myslela jsem si, že to bude jasná pětka, ale postrádalo to ten šmrnc, díky kterému se mi písnička tolik líbí.
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad)
Jediný, kdo za něco stál, byla Dominika Stará a stejně nevyhrála.
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
První řadu jsem žrala, ale další už nebyly ničím (nikým) zajímavé. Každopádně za první řadu bych dala *****
Máj (2008)
Tomu já říkám srdeční záležitost. A k tomu ještě ten soundtrack...
Colette (2013)
Krásný příběh, super herci... Začátek a konec bych odstřihla, ale jinak jeden z nejkrásnějších českých filmů.
Donšajni (2013)
To se pan Menzel zase jednou vytáhl...
Kawasakiho růže (2009)
Bohužel nenadchnulo... Spíš jsem si celou dobu filmu všímala, že Lenka Vlasáková hraje v každém filmu úplně stejně.
Líbánky (2013)
Jeden z nejlepších filmů od Hřebejka. Dost dlouho jsem váhala, jestli se na to mám podívat a neprohloupila jsem. Konečně film, kde není hned jasné, kde je pravda a jak to dopadne. No, jestli pan Hřebejk bude v tomto žánru pokračovat, asi si ho brzy posunu na přední místa oblíbených režisérů. Doporučuji.
Pod Jezevčí skálou (1978)
Nemastný, neslaný... Za půl roku ani nebudu vědět, že jsem něco takového viděla... Co takhle trochu děje?
Cesty domů (2010) (seriál)
Opravdu nerada ty odpady rozdávám.... .....když to je taková kravina.... a ty herecké výkony.... ani nemluvě....