Recenze (1 644)
Cirque du Soleil: Cesta člověka (2000)
Moderní tanec-gymnastika-cirkus, úchvatný i bez svého programního obsahu
Casino (1995)
<Škoda, že v Čechách není dost pouští a přehrad jako zázemí pro stejně svobodné podnikání.> Střídavě sledujeme osudy dvou kamarádů, jejich malé životy i cesty na vrchol a zase zpět. Strhující příběh ze zákulisí casina, doplněný střídavými subjektivizujícími komentáři událostí z pozic obou hlavních aktérů v rolích vypravěčů, obeznámených s koncem příběhu. Se sebevědomou samozřejmostí zvládnutý skvost vypravěče a ♫ hudebního labužníka Scorseseho na širokém plátně plus neokázalé výkony skvělého obsazení. De Niro, životní výkon Pesciho, účesy a převleky Sharon Stoneové. Až příliš uspěchaná poslední čtvrtina ve snaze uzavřít příběh bez odpovídající katarze oslabuje celkové vyznění.
Jakstohoven (2011) (TV film)
Invenční groteska, která by si mohla díky kvalitě tvůrců dovolit i širší rozpracování motivů, ale přesto má hluchá místa
Jan Balabán (2011) (TV film)
Ohlédnutí za zajímavou osobností, které však doplácí na - vzhledem k obsahu - neúměrnou stopáž. Ostrava překročila plán :(