Recenze (26)
Prasáci (2007)
Pripomina my to skor Prci prci prcicky aj ked som nevedel ci pri pozerany to mam brat ako komedie kedze moc humornych scen tam nebolo vedel by som si predstavit lepsie natocenu komediu. Ale ako film na zabitie nudy vas zabavi asi na 1:30. Co sa tyka krasnych holiek tak tych tu je vela :D
Vynález zkázy (1958)
Vratil som sa do roku 1958 a pozeral som ho tymito ocami. Pozeral som na dej a nie na animaciu ani na effekty lebo sa neda porovnavat s grafikou dnesnych filmov. Ale po dejovej stranke bol lepsi ako hromada filmov co denno denne vychadzaju. No co my tak trochu vadilo bolo sermovanie pod vodou, ale nakonec som to zobral humornym sposobom :)
Ghost in the Shell (1995)
"DNA nie je nic ineho nez program vytvoreby tak aby zachoval sam seba" Hacknut pocitac je nic ale hacknut cloveka ovladat ho a vztvorit simulacie na jeho ovladanie. To vsetko je hudba buducnosti ktora by mohla byt jednoho dna mozna.
V moci ďábla (2005)
V nejakych scenach si samy protirecia. Posedle dievca ma na rukach stigmata ako ukazka utrpenia Jezisa, ale v prvej scene boli na drate krv. Zranenie si sposobila sama a nie znamenie. Ja osobne neverim v duchov ani v demonoch, ale tento film ma o tom na chvilu presvedcil uz iba tym ze je inspirovany skutocnymi udalostami, ale ja sam sa skor prikladam teorii, ze trpela halucinaciami.
Simone (2002)
vznikne tu nadherna iluzia ze Simone(SImulacia one) ze naozaj existuje a vsetci tomu veria :D
Povýšení (2008)
Film bez ziadnych anomalii totalnych nahod a zakernosti. Obidvaja hrdinovia maju vlastne problemy a snazia sa toho druheho vyradit z hry o lepsie platene miesto.
Velký útěk (1963)
Tento film my poradil tatko tak sme si spravili pohodlny vecer pivka a bavili sme sa pozeranim tohto filmu nebol to zbytocne straveny cas.
Kdo z koho (1999)
Podla mna film uplne vystihol ako to vo svete chodi ti ktory klamu a podvadzaju to aj tak nakoniec dotiahnu najdalej
REC (2007)
Stare veci v novom obale tak by som povedal. Takychto filmov je hodne, ale mne sa hlavne paci pohlad z kameri ten ma zaujil najviacej.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Zacalo to dobre s opicali :D pribeh sa celkom rozvijal az na nudny pohlad na vsetko film bol plny nudnych a totalne nepodstatnych scen ale hlavne my tu chybala jedna jednoducha vec pointa, Cakal ze aspon na konci nejake rozlenie, ale nestalo sa. A zaver bol dost cudny a nemam sajnu ako to mam brat. Uniesli ho mimozemstania alebo dosiel na koniec vesmiru? To fakt netusim.