Poslední recenze (3)
Podraz (1973)
Ten konec.. To mě i rozesmálo...
Prometheus (2012)
Interiér lodi mi připomínal interiér lodi Červený trpaslík první sérii, možná horší. Film mě naprosto nezaujal... Nevybavím si žádnou scénu jako dobrou.. prostě přiletěli zkoumali umřeli... to je vše...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Seriál který mi ovlivnil život!